معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران:

هم‌اندیشی مربیان تربیتی راهی برای شناخت بیشتر دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران عنوان کرد هم‌اندیشی و همفکری معاونین و مربیان پرورشی، سپری در مقابل جنگ شناختی و همچنین راهی برای شناخت هر چه بهتر و هر چه بیشتر دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
هم‌اندیشی مربیان تربیتی راهی برای شناخت بیشتر دانش‌آموزان است

جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس منطقه ۶ در دبیرستان شهید مطهری (ره) با حضور معاونت پرورشی و کارشناس مسئولان این حوزه برگزار شد.

آزیتا فکور، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶ با بیان اینکه امروزه جامعه درگیر جنگ شناختی است و ما باید سعی بر جذب افکار داشته باشیم، اهمیت معاونین پرورشی و مربیان تربیتی را والا خواند و اظهار کرد: نقش معاونین و مربیان تربیتی و پرورشی در مدارس امروزه نقشی حماسه ساز در آینده جامعه است، یقینا همین نسل دانش آموز در آینده قرار است کشوری سرآمد، پرقدرت، مستقل و ایرانی قوی را بسازد.

وی در ادامه بیان کرد: معاونین و مربیان پرورشی باید راهنما، راهبر، امین و مورد اعتماد دانش آموزان باشند و نقشی جاذب برای دعوت به فضاهای تربیتی مناسب را فراهم کنند، چه بسا که تشکل های دانش آموزی هم همراه آنان بخشی از فضای فراهم شده برای دانش آموزان است.

فکور افزود: قضاوت ظاهری دانش آموزان نه‌ تنها امروز و برای دانش آموزان، بلکه قضاوت در مورد دیگران همیشه امری نامناسب و کاملا اشتباه است، چرا که تمام این ها آثاری از جنگ شناختی و تهاجم فرهنگی است و ما باید در مقابل این موضوع به صورت محکم و در عین حال دلسوزانه رفتار کنیم.

در پایان حورا حقانی، معاون دبستان شاهد تقوا پیشگان ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های تربیتی مدرسه و نیز جهت سهولت استفاده همکاران از سامانه های معرفی شده در آموزش و پرورش، گفت: امروزه برای استفاده از تشکل های دانش آموزی به صورت رسمی، متقاضیان می توانند از پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (my.medui.ir) وارد شده و وارد پنجره نورینو شوند و سپس در بخش پرورشی تشکل دانش آموزی مورد نظر را انتخاب کنند.

خبرنگار دانش آموز : مبین جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار