امیر سرتیپ واحدی:

آینده ارتش و ایران اسلامی دست جوانان است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت آینده ارتش و ایران اسلامی دست شما جوانان است و نظام جمهوری اسلامی افسری می‌خواهد که دو بال تخصص و تعهد داشته باشد که این دو بال در گرو ایمان و اعتقاد قوی است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
 آینده ارتش و ایران اسلامی دست جوانان است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که به منظور آموزش دروس رزمی و مشق آزادگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده بودند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی در پایگاه شکاری وحدتی گفت: در روزهای اول جنگ تحمیلی این نیروی هوایی قهرمان بود که با تقدیم شهدای بزرگی از جمله شهید اردستانی وارد میدان شدند و برای دفاع از اسلام، کیان اسلامی و شرف ایرانی با نیروهای تا بن مسلح رژیم بعث جنگیدند.

وی افزود: پایگاه وحدتی پایگاهی بود که دستور تخلیه آن در زمان جنگ صادر شده بود ولی دلیر مردان آن زمان که جان در کف اخلاص داشتند تا قطره آخر خون ایستادند و با اقتدار و شجاعت جنگیدند.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به سختی های نبرد در زمان دفاع مقدس اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس کارکنان نیروی هوایی ارتش برای تسریع و سرعت بخشیدن به پرواز پرنده ها، بمب‌ها را روی دوش می‌گذاشتند و در سریع ترین زمان ممکن هواپیماها را مسلح و آماده نبرد و عملیات می‌کردند.

وی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: آینده ارتش و ایران اسلامی دست شما جوانان است و نظام جمهوری اسلامی افسری می‌خواهد که دو بال تخصص و تعهد داشته باشد که این دو بال در گرو ایمان و اعتقاد قوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار