ورود سامانه بارشی جدید به کشور از هفته آینده

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور با اعلام تداوم فعالیت سامانه‌ بارشی در نیمه جنوبی کشور طی امروز و فردا (۲ و ۳ آذر) از ورود سامانه بارشی دیگری به کشور طی هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از هفته آینده

از اواخر امروز پنجشنبه و فردا جمعه ( ۲ و ۳ آذر) با عبور موجی از نیمه جنوبی کشور در برخی نقاط استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان،‌ هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (۴ آذر) بارش سامانه فوق تشدید می‌شود و استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. روز یکشنبه (۵ آذر) جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

روز دوشنبه (۶ آذرماه) با ورود سامانه دیگری به کشور در آذربایجان غربی و غرب استان‌های کردستان و آذربایجان شرقی بارش رخ خواهد داد. روزهای یکشنبه و دوشنبه ( ۵ و ۶ آذر) در استان‌های اردبیل و استان‌های ساحلی خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۲ آذر) در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۳ آذرماه) صاف همراه با غبار محلی و وزش باد ملایم با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌روز شنبه (۴ آذر ماه) کمی ابری با غبار محلی و به‌تدریج افزایش ابر و در جنوب شهر غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای جمعه و شنبه ( ۳ و ۴ آذر) بندرعباس با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲- و ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار