مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شهدای فلسطین اقتدار آینده ملتشان را رقم می‌زنند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت شهدایی که در فلسطین برای کشور و مردم‌شان شهید می‌شوند، اقتدار آینده ملتشان را رقم می‌زنند.

کد مطلب: ۱۴۲۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شهدای فلسطین اقتدار آینده ملتشان را رقم می‌زنند

امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه آیین رونمایی از پوستر نقاشی" کودک مظلوم غزه" در مشهد با اشاره به شهادت بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز در غزه گفت: «خیلی متاسفیم از اینکه هر لحظه به تعداد شهدای دانش‌آموز در غزه افزوده می‌شود. دانش‌آموزانی که همچنان سعی می‌کردند کلاس‌ها و سنگر درس و تعلیم را حفظ کنند.»

وی خاطرنشان کرد: «در حال حاضر که در فلسطین جنگ و فاجعه رخ داده است، ما باید به فکر این باشیم که چه امنیتی داریم و بدانیم که این امنیت را مرهون چه کسانی هستیم. قطعاً شهدایی که در فلسطین برای کشور و مردم‌شان شهید می‌شوند، اقتدار آینده ملت‌شان را رقم می‌زنند. ما هم دانش‌آموزان بسیاری در کشورمان داشته‌ایم که برای آرامش و امنیت‌مان این چنین ایثار کردند و شهید و جانباز شدند تا ما بتوانیم هر روز دنبال ارتقای بیشتر کشور باشیم.»

شوشتری اضافه کرد: «باید شاکر باشیم در رابطه با کسانی که امنیت را حفظ می‌کنند. دشمن اگر به عراق، سوریه، یمن و... حمله می‌کند و آنها را تحت فشار قرار می‌دهد، هدف اصلی اش ایران است. باید بدانیم که چقدر اقتدار و امنیت ما بالا بوده و چقدر عده‌ای زحمت می‌کشند و ایثار می‌کنند تا ما در آرامش باشیم و ما هم توانستیم از راه دور به محور مقاومت کمک‌کنیم و آنها را در صحنه نگه داریم برای اینکه دشمن ناامید شود و ناامید هم شد.»

وی اظهار کرد: «الحمدلله هم اکنون جمهوری اسلامی به عنوان پناهگاه اصلی تمام ملت‌های تحت ظلم و ستم معروف است و امیدوارم اینجا هم وظیفه خودمان را درست انجام دهیم و سعی کنیم ناجی فلسطین و قدس باشیم.»

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: «دشمن در کشورهای منطقه شکست خورد و انشاالله در قدم‌های دیگر هم محکوم به شکست خواهد شد و این به بصیرت دانش آموزان، موضع‌گیری و دعای آنها بستگی دارد.»

وی در پایان گفت: «دانش‌آموزان باید با توجه به فریب‌کاری‌هایی که دشمن در فضای مجازی انجام می‌دهد و سعی می‌کند حق را به جای باطل و باطل را به جای حق قرار دهد، با بصیرت و حواس‌جمعی فریب دشمنان را نخورند. انشالله استفاده از تجربیات گذشته، می‌تواند آنها را در صحنه نگه دارد برای اینکه گام‌های ترقی در علم و معنویت را طی کنند و بتوانند در ساحت‌های سند تحول به نهایت رشد و تربیت خودشان برسند.»

دانش آموز خبرنگار: مهرنوش هدایتی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار