تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر ریاست جمهوری و جشنواره امید فردا در گلستان

گلستان (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری بیست و سومین پرسش مهر ریاست جمهوری و برگزیدگان کشوری و استانی چهل و یکمین جشنواره امید فردا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر ریاست جمهوری و جشنواره امید فردا در گلستان

سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: اکنون که خداوند چنین لطف بزرگی را برای شما قائل شده است که به عنوان هنرمند ملی در استان شناخته شوید، باید خدا را شاکر باشید.

وی ادامه داد: اگر در حوزه فرهنگی هنری بتوانیم خوب کار کنیم آینده از آن ماست به شرطی که در حوزه هنر هم تعهد و هم تخصص مخصوص آن را داشته باشیم و برای نظام جمهوری اسلامی ایران بدرخشیم.

موسی کابلی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: سال گذشته، در پرسش مهر ریاست جمهوری فقط 7 نفر برگزیده داشتیم، اما امسال با همت دانش آموزان این شمار به101 نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر جشنواره امید فردا افتخارات بسیار بزرگ دیگری در سطح استان داشتیم. در بخش موسیقی و آواز کشور تحت عنوان گروه سرود رضوی توانستیم عطر و بوی امام رضا را در سطح استان پراکنده کنیم که به گفته داوران، کار بی نظیر بین المللی بود، همچنین اختتامیه ای که میزبان ۶۵۰نفر از دانش آموزان بودیم و از استان گلستان دو مقام اول و دو مقام دوم و سه مقام سوم را داشتیم. این موضوع نشان دهنده جایگاه والای سرود و هنر در استان گلستان است.

کابلی در پایان بیان کرد: یک سرود فاخر در استان گلستان به همت دانش آموزان از ۱۳رجب با نام و یاد حضرت علی(ع) خواهیم داشت که با محوریت هزار دانش آموز به زودی در تهران صدابرداری خواهد شد. علاوه بر آن یک سرود تحت عنوان از آدم تا خاتم با همت و پشتوانه مدیر کل آموزش و پرورش استان در حال انجام است.

دانش آموز خبرنگار: سینا پقه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار