نشست تخصصی تشریح لیگ جت در استان گلستان برگزار شد؛

آغاز لیگ جت «جهاد تبیین» ویژه دانش‌آموزان در گلستان

گلستان (پانا) - نشست تخصصی تشریح لیگ جت(جهاد تبیین) در استان گلستان با حضور میهمان وزارتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز لیگ جت «جهاد تبیین» ویژه دانش‌آموزان در گلستان

صبح امروز چهارشنبه یکم آذرماه، نشست تخصصی تشریح لیگ جت(جهاد تبیین) در استان گلستان با حضور محمدهادی کشاورز رئیس اداره فعالیت‌های جتماعی و سیاسی وزارت آموزش و پرورش، محمدجعفر دوستدار معاون عملیات خاتم الاوصیا، حنظله رجایی جانشین قرارگاه عاشوریان، سیدرضا نظری مدیرک آموزش و پرورش گلستان، موسی کابلی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در گرگان برگزار شد.

محمدهادی کشاورز رئیس اداره فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی وزارت آموزش و پرورش گام دوم انقلاب را مسیری برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان کشور دانست و اظهار کرد: بر اساس گام دوم انقلاب باید نوآوری‌های ویژه، جذاب و متفاوتی برای فرزندان ایران داشته باشیم. ‌به همین منظور در نام گذاری لیگ جت هم ضاعقه دانش آموزان در نظر گرفته شده است و در ابتدا بدون مطالعه و بر اساس نام نمی‌توان به اهداف و اصل موضوع آگاهی پیدا کرد.

سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، این استان را ایران کوچک نامید و برنامه ها و اهداف تعلیم و تربیتی آموزش و پرورش را مناسب برای همه اقوام دانست.

نظری همچنین رنگین کمان اقوام بودن گلستان را یک فرصت طلایی دانست و بیان داشت: مطابق ارزیابی های وزارت آموزش و پرورش از این طریق فرصت های بسیاری از دل بحران ها رقم خورده است.

لیگ جت به جهت فعالیت و کنشگری دانش آموزان در مسیر جهاد تبیین شکل گرفته است و قرار بر رقابتی مهیج و جذاب در پاسخگویی به شبهات روز، سواد رسانه و تفکر نقاد، تولید اثر و فناوری روایت است.

این لیگ با شعار «پیش به سوی روشنایی» ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم شکل گرفته است.

خبرنگار: مهرگان محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار