مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

جایگاه اولی اردبیل در جشنواره رشد / 95 درصد معلمان ابتدایی بومی و تخصصی هستند

خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه اول این استان در جشنواره رشد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا احمد محمودزاده اظهار داشت: قرار است در قالب آیین افتتاح جشنواره رشد از استان‌های برتر تجلیل شود که استان اردبیل نیز به عنوان استان نمونه در این حوزه مورد تجلیل و توجه قرار دارد.

وی عنوان کرد‌: ما منتظر اعلام نتایج سازمان سنجش در خصوص رتبه‌بندی استان‌ها در کنکور هستیم که امیدواریم در این زمینه نیز بتوانیم رتبه ممتاز را نصیب خود کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در بحث ساماندهی نیروی انسانی ما در چهار منطقه و جوار آن اقدام به ساماندهی نیروها کردیم که شامل مناطق اردبیل، نیر، نمین، سرعین با محوریت اردبیل، خلخال، کوثر، خورش رستم و شاهرود به عنوان منطقه دوم بیله‌سوار و جعفرآباد، پارس‌آباد و اصلاندوز به عنوان منطقه سوم مشگین‌شهر، رضی، شاهرود، گرمی و انگوت به عنوان منطقه چهارم توانستیم نیروهایمان را ساماندهی کنیم.

محمود‌زاده با بیان اینکه 95 درصد نیروهای آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی به صورت بومی و تخصصی ساماندهی شده‌اند، گفت: این رویکرد در مقطع متوسطه بیش از 96 درصد است.

وی با حمایت قاطع از معرفی فانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش برای کسب رای اعتماد از مجلس یادآور شد: فانی از نیروهای دلسوز و آگاه به حوزه آموزش و پرورش است که تمامی رده‌های مدیریتی را در این مجموعه سپری کرده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دبیران تخصصی آموزش و پرورش و وجود این شخصیت ممتاز و آگاه در آموزش می‌تواند نقطه قوت و اساس حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باشد، خاطرنشان کرد: در سنگر علم و اندیشه دانش‌آموزان به عنوان سربازان و مبارزان در زمین هستند و پیشرفت در این عرصه را مورد توجه و هدف خود قرار داد‌ه‌اند.

محمود‌زاده با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش هنوز بیش از هر زمان دیگر به نیروهای دلسوز و متخصص نیاز دارد، ادامه داد: استراتژی امروز آموزش و پرورش به ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه کوچکترین تغییر و تحول در آموزش و پرورش، در خانه و جامعه تاثیر می‌گذارد، اذعان داشت: سرمایه انسانی بالاترین سرمایه است که در حفظ و صیانت از آن تلاش و کوشش جدی و فراوان داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار