۴۰ جشنواره بومی و ورزشی در شهرستان‌های اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر ۴۰ همایش پیاده‌روی در شهرستان‌های اردبیل برگزار شد و در فاز دوم ۴۰ جشنواره بومی و ورزشی در شهرستان‌های اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۱۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۴۰ جشنواره بومی و ورزشی در شهرستان‌های اردبیل برگزار می‌شود

بهرام آقاخانی در جلسه تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ایام دهه فجر اظهار داشت: در روزهای 11 و 12 بهمن ماه به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی 40 همایش پیاده‌روی در شهرستان‌های اردبیل با حضور 20 هزار نفر برگزار شد و در فاز دوم 40 جشنواره بومی و ورزشی در شهرستان‌های اردبیل برگزار می‌شود .

او بیان کرد: گرفتن جشن پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اولویت‌های مهم این مجموعه است و در این زمینه اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی در شهرستان‌های استان یک اولویت اساسی است که در این زمینه در تلاش هستیم تا بتوانیم با اتحاد و یکپارچگی جشن باشکوه انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و به دشمنان نشان دهیم پس از گذشت 40 سال به آرمان های خود پای‌بند است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: توسعه ورزش‌های همگانی و اجرای پروژه‌های ورزشی در استان به عنوان یک موضوع مهم و اساسی مبنای کار است و در این زمینه از مسئولان و متولیان اجرایی انتظار داریم تا نهایت سعی و تلاش خود را برای دستیابی به این اهداف انجام دهند .

آقاخانی از سفر یک روزه معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش به استان 17 بهمن خبر داد و تصریح کرد: افتتاح چندین پروژه ورزشی از برنامه های عبدالحمید احمدی است و از دیگر برنامه های این سفر یک روزه می توان به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و افتتاح سالن ورزشی کوثر و استخر شهید رجایی اشاره کرد .

او تصریح کرد: در این سفر طرح هر جوان یک نهال رونمایی می شود و دیدار با امام جمعه اردبیل از دیگر برنامه‌هایی است که در این سفر انجام می‌شود و نشست نقد و بررسی کتاب باعنوان نقد کتاب انقلاب اسلامی نوشته علی درازی در کنار چهره‌های انقلابی استان و امام جمعه اردبیل و شهرستان نیز برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار