معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

دیدار مسئولان ملارد و نمایندگان شورای دانش‌آموزی با خانواده شهید مدافع سلامت ملارد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در آستانه روز پرستار از دیدار مسئولان شهرستان ملارد و نمایندگان شورای دانش‌آموزی با خانواده شهید مدافع سلامت ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان ملارد و نمایندگان شورای دانش‌آموزی با خانواده شهید مدافع سلامت ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: قدردانی از زحمات کسانی که روزها، هفته‌ها و ماه‌ها برای خدمت به بیماران کرونایی و بیماران دیگر، از خانواده خود گذشته‌اند، قابل جبران نیست. در حقیقت خدمات شایسته‌ای که شهدای مدافع سلامت ما، در حوزه سلامت انجام دادند، قابل ارزش‌گذاری نیست و همه مردم قدردان این ایثار و خدمات هستند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار، جابر کریمی فرماندار ملارد به همراه جمعی از مسئولان و نمایندگان شورای دانش‌آموزی، جهت ادای احترام و قدرشناسی به دیدار پدر و مادر شهید مدافع سلامت محمد رضایی رفتند.

حضرتقلی تشریح کرد: شهید مدافع سلامت محمد رضایی، از کادر درمان بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بود و در زمان شیوع کرونا مانند بسیاری از همکارانش، در خط مقدم مقابله با این بیماری بود و تا آخرین نفس در مید‌ان مبارزه ماند و در سال ۱۳۹۹ در پی ابتلا به بیماری کووید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: در این دیدار سرهنگ جهانی‌نژاد فرمانده سپاه ملارد، واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان، عنبر بیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، و بخشی از خاطرات شهید مدافع سلامت، توسط پدرش برای دانش‌آموزان بازگو شد.

این مقام مسئول در پایان ادامه داد: دیدار با جانباران سرافراز، یاسین ایمانی و احمد وکیلی از دیگر برنامه‌های دیدار مسئولان شهرستان ملارد، در دیدار با خانواده معظم ایثارگران در این روز بود.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار