دبیرکل موتلفه:

انتخابات آینده، آزاد، رقابتی و سالم است/رامنی از اوباما خبیث‌تر است

خبرگزاری پانا: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ˝انتخابات آینده حتما با مشارکت گسترده مردم همراه خواهد بود˝، گفت: انتخابات آینده یک انتخابات آزاد، رقابتی و سالم خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اظهار کرد: راهبردهای کلان نظام در مورد انتخابات آینده را در سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان خراسان شمالی دقیقا می‌توان شناسایی کرد و کسانی که به عزت نظام و انقلاب می‌اندیشند باید این راهبرد را عملی کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دوقطبی‌سازی ستیزآلود در رقابت‌های انتخابات آینده از سوی مقام معظم رهبری نهی شده است. دشمن در شکاف‌های این دوقطبی‌سازی لانه می‌کند و هیجانات انتخاباتی را به سمت فتنه هدایت می‌سازد. نامزدها و مردم باید با بصیرت از ترفندهای دشمن عبور کنند.

حبیبی با بیان اینکه "دشمن به نحوه برگزاری و ادبیات رقابت‌های انتخابات آینده طمع دارد پس باید با هوشیاری با این طمع برخورد کنیم"، خاطرنشان کرد: آنها که به وضع موجود رضایت ندارند و نقدی بر عملکرد منتخبان خود دارند، باید چشمهای خود را باز کنند و با گزینش اصلح راهی برای برون‌رفت از این انتقادها پیدا کنند.

دبیرکل حزب موتلفه در ادامه با بیان اینکه "انتخابات آینده صحنه رقابت گفتمان‌های معطوف به پیشرفت کشور خواهد بود"، افزود: طبیعی است گفتمان‌هایی که درباره سبک و شیوه زندگی حرفی برای گفتن و برنامه‌ای برای عمل دارند، مورد توجه مردم خواهند بود.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور و مشکلات ناشی از تحریم‌ها اظهار کرد: هنر مسئولان در این است که فضای کشور را آرام نگه دارند و نگذارند دشمن با جنجال‌آفرینی در مسیر فتنه‌انگیزی گام بردارد. انتخابات آزاد، سالم و رقابتی در فضای سیاسی آرام بدون مداخله قدرت‌های خارجی و اثرگذاری رسانه‌های امپریالیستی ممکن است؛ فقط یک مقدار بصیرت و هوشیاری می‌خواهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از صحبتهای خود، از برخی نامه‌نگاری‌های سران قوا در روزهای اخیر انتقاد کرد و گفت: مردمی که اکنون در معیشت خود گرفتار بی‌نظمی در قیمت‌ها و گرانی‌ها هستند، از خود سوال می‌کنند چرا وقتی مردم مشکل معیشتی دارند، بازدید از زندان تبدیل به موضوعی جنجالی می‌شود؟ آقای جوانفکر در یک فرآیند دادرسی صحیح به خاطر ارتکاب جرمی، اکنون مشغول تحمل مجازات زندان است و رییس‌جمهور نباید گله‌مند باشد.

حبیبی اضافه کرد: مردم ده‌ها مشکل معیشتی دارند و ما این توقع را داریم که رئیس‌جمهور همت ویژه‌ای در سال حمایت از تولید ملی، برای ساماندهی وضع اقتصاد داشته باشد.

وی در ادامه، با اشاره به در پیش بودن انتخابات آمریکا تصریح کرد: هیچ‌یک از نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه مطلوب ما نیستند. اوباما از رامنی بدتر و رامنی از اوباما خبیث‌تر است و هر دو در مقابله با ملت ایران توافق دارند.

حبیبی افزود: ملت و دولت ایران هیچ گفت‌وگو و مذاکره‌ای با آمریکا ندارند و همانطور که وزیر خارجه گفته است، مذاکره‌ای در کار نیست. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره نامه مرسی به پرز و ملاقات سفیر مصر با پرز اظهار کرد: اخوان‌المسلمین باید به این سوال ملت مصر، جامعه اسلامی و عرب پاسخ دهد که آیا شهدایی که به میدان مبارزه با مبارک آمدند و جانشان را تقدیم کردند، ارتباط خفت‌بار با اسرائیل را می‌پذیرند؟ تقدیم نامه خفت‌بار مرسی، خلاف هدف شهدا انقلاب مصر نیست؟ ملت مصر هنوز میدان التحریر را رها نکرده‌اند و اگر لازم باشد دوباره به صحنه خواهند آمد.

وی همچنین درباره تحولات لبنان نیز اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، وحدت ملت لبنان را هدف قرار داده است. انفجار تروریستی در لبنان که رئیس اداره اطلاعات نیروهای امنیت داخلی را به قتل رساند، انتقام سرویس‌های رژیم صهیونیستی از سام الحسن بوده است. او دهها شبکه رژیم صهیونیستی در بیروت را منهدم کرده بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: ملت لبنان باید هوشیار باشد. یکی دیگر از هدفهای انفجار تروریستی لبنان، بر هم زدن آتش‌بس در عید قربان در سوریه است، چراکه رژیم اشغالگر قدس نمی‌خواهد آتش ترور و جنگ در سوریه رو به خاموشی برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار