وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۱۲۶ پروژه ورزشی درون‌مدرسه‌ای در دولت سیزدهم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در افتتاح استخر دانش‌آموزی شهید حسین جلالی‌راد شهر آشخانه گفت در دو سال دولت سیزدهم یک پروژه بزرگ ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز شد که بر مبنای آن ساخت ۲۱۲۶ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای از جمله چمن مصنوعی تا باشگاه‌های کوچک هدف‌گذاری شد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۲۱۲۶ پروژه ورزشی درون‌مدرسه‌ای در دولت سیزدهم

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی افزود: شهریور ماه امسال ساخت ۲ هزار فضای ورزشی محقق شد و در ادامه این طرح، چند هزار پروژه دیگر نیز آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شش ساعت باید دانش‌آموزان تربیت شوند تا آماده نقش‌آفرینی و ساختن ایران آباد باشند که یکی از این شش ساعت تربیت‌ زیستی و بدنی به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در خراسان شمالی در طرح شهید سلیمانی ۴۶ زمین چمن مصنوعی تحویل مدارس شد در حالیکه قبل از آن هر سال یک پروژه افتتاح می‌شد.

صحرایی با بیان اینکه ۳۲۲ پروژه با ۳۶۰ هزار متر مربع تحویل مدارس شده است، افزود: چهل استخر در کل کشور ساخته شده است که ۲۳ استخر دیگر نیز در حال آماده‌سازی است.

وی خاطرنشان کرد: این نوع استخر افتتاح شده در شهر آشخانه با این نوع امکانات در سطح کشور فقط صد استخر وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: عزم انقلاب و نظام، برقراری عدالت و توجه به مناطق محروم است.

گفتنی است استخر دانش‌آموزی شهید حسین جلالی‌راد شهر آشخانه با زیر بنای ۱۵۱۶ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل ردیف سفر مقام معظم رهبری ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار