ناصر قفلی در گردهمایی مدیران کل نوسازی مدارس کشور‌؛

خیرین ‌با تمام توان پای کار مدرسه‌سازی هستند

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه‌کاره هرچه زودتر باید با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و دولت به اتمام برسد و به دانش‌آموزان ایران عزیز هدیه شود.

کد مطلب: ۱۴۲۱۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خیرین ‌با تمام توان پای کار مدرسه‌سازی هستند

‌به گزارش ‌روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در گردهمایی مدیران کل نوسازی مدارس‌، با بیان اینکه مدارس نیمه کاره در اولویت است، اظهار داشت: فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه کاره هرچه زودتر باید با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و دولت به اتمام برسد و به دانش آموزان ایران عزیز هدیه شود. امیدواریم دولت با تحقق تعهدات خود همگام خیرین حرکت کند.

‌خیرین مدرسه‌‌ساز در همه حال پای کار بوده و با تمام توان به میدان آمده‌اند

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور افزود: با توجه به افزایش حجم مهاجرت از استانی به استان دیگر و حتی موج مهاجرت اتباع کشورهای دیگر به کشور ما، نیاز به ساخت کلاس درس بیشتر است که این امر با مشارکت همگانی مردم در تعامل بیشتر با مجامع خیرین، امر جهاد مدرسه‌سازی با تجلی مردمی‌سازی محقق می‌شود.

‌قفلی در ادامه بیان کرد: جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با طرح دولت درباره ادغام ادارات کل نوسازی استان‌ها در ذیل ادارت کل آموزش و پرورش به جهت جنس فعالیت سازندگی سازمان نوسازی و کار تعلیم و تربیتی آموزش و پرورش مخالف است و آن را تضعیف‌کننده روند مدرسه‌سازی می‌داند.

وی تصریح کرد: ما خیرین مدرسه‌ساز معتقدیم که این کار یک صدقه جاریه است و از این مدارس آینده‌سازان کشور ما بیرون خواهند آمد و مادامی‌که مردم از برکاتش استفاده کنند هر لحظه‌اش دعای خیر و آرزوی سلامتی برای بانی و سازنده آن خواهد بود که امیدواریم این فرهنگ زیبا بیش از پیش در کشور بازنشر یابد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خاطر‌نشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت بالای خیرین ایرانی مقیم خارج از کشور، می‌توان در جهت جلب مشارکت ساخت فضاهای آموزشی و تربیتی بیشتری اقدام کرد.

‌حاضرین در آغاز این گردهمایی با شعار‌های مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل - ننگ بر حقوق بی‌بشر و ... جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در کشتار کودکان - زنان و غیر نظامیان بی‌گناه غزه را محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار