پیام ‌رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز ‌به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛

خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار برای تحقق عدالت آموزشی تلاش کنند

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ‌پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار برای تحقق عدالت آموزشی تلاش کنند

متن پیام تبریک ناصر قفلی به شرح زیر است:

«به نام خداوند دانا که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد، به نام یگانه پروردگاری که انسان را به زیور «اندیشه» آراست‌. با سلام و درود به اصحاب فکر‌، فرهنگ‌، پیشروان علم و معرفت و مهمتر از همه انسان‌های نیک‌اندیش‌، نیکو‌کار و خیر‌ین که تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را در سراسـر کشور بویژه در مناطق کم‌برخوردار سر لوحه زندگی خود قرار دادند و با احداث و تجهیز مدارس و مدرسه‌یاری، بستر علم‌آموزی را برای این عزیزان فراهم نمودند‌.

بار دیگر فصل شاداب «مهر» از راه می‌رسد و دروازه‌های آسـمانی دانایی به‌روی صدها هزار دانش‌آموز آغوش می‌گشایند؛ همان‌گونه که فروردین نوید‌بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر‌ماه یادآور شور‌، شوق و تلاش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است‌.

اینجـانب آغاز سال تحصـیلی جدیـد را به محضـر دانش‌آموزان‌ آینـده‌سـاز کشور‌، خانواده‌های فرهنـگ‌دوست‌، فرهنگیان و بویژه خیرین گرانقـدر مدرسه‌ساز تبریـک و تهنیت عرض می‌نمایم. بـا امید به اینکه دانش‌آموزان و شکوفه‌های بهار زندگی خانواده‌ها با دانایی و توانایی مرزهای جدید دانش را درنوردند و با پیوند علم و ایمان به قله‌های رفیع بهروزی برسند‌. امیـد است بـا مشـارکت روز‌افزون خیرین محترم مـدرسه‌سـاز و مـدرسه‌یار شاهـد دستیابی به عـدالت آموزشـی و پرورشـی همه دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار