سردار حسن‌زاده:

دانش‌آموزان و معلمان بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند

پیروزی‌های کنونی مقاومت مدیون شهدای فرهنگی و دانش آموز است

تهران (پانا) - فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران با بیان اینکه ۲۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی داریم، گفت دانش‌آموزان و معلمان بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری داشتند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و معلمان بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند

سردار حسن‌زاده در مراسم کنگره شهدای فرهنگیان، گفت: در کشور ما بالغ بر ۲۲۰ هزار شهید تقدیم شده که اکثر این شهدا، شهدای دفاع مقدس هستند. ۲۶ هزار شهدای دانش آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی داریم. در چنین محافلی باید به این ارقام پرداخته شود. نقش اقشار مختلف در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری، بیشترین سهم برای دانش اموزان و معلمان است.

وی با بیان اینکه ماهیت جنگ تحمیلی برای از بین بردن تفکر انقلابی بود، گفت: باید افتخار کنیم به معلمانی که با حضور در میادین جنگ، الگوی ایثار برای دانش اموزان بودند. اینها یک استحکام فکری برای دانش آموزان ایجاد کردند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران اضافه کرد: در تهران ۲۴ هزار شهید داریم که بالای ۵ هزار نفر از این شهدا دانش آموزان بودند. اینها آثار تربیتی فرهنگیان مومن است.

وی بیان کرد: پیروزی‌های کنونی مقاومت مدیون شهدای فرهنگی و دانش آموز است که فرهنگ ایثار و مقاومت را به جهان اسلام آموزش دادند. مقاومت و ایستادگی در غزه ادامه دارد.

سردار حسن‌زاده افزود: به جامعه فرهنگی و دانش آموز افتخار می‌کنیم که همواره در همه عرصه‌ها پیش قدم بوده‌اند.

وی توجه به بیایانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را ضروری دانست و گفت: مهمترین قضری که مورت خطاب قرار گرفته جوانان و نوجثانان هستند. آینده انقلاب اسلامی را معلمان رفم می‌زنند و تضمین می‌کنند. در ترویج و تبیین فرهنگ مقاومت که فراچیر شده ایت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران اظهار کرد: امروز بزرگترین جریان که جریان انزجار از رژیم صهیونیستی است، شکل گرفته است. بنابراین به نظر می‌رسد که جامعه فرهنگی یک رسالت مهم بر دوش دارد که ان‌شالله با پیروی از سنت شهدا، شاهد تحقق چشم انداز گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار