امیر نصیرزاده:

معمار آینده جامعه اسلامی آموزش و پرورش است

آموزش و پرورش نقش تعیین کننده‌ در جنگ شناختی دارد/ استمرار انقلاب معجزه‌ای بزرگتر از بروز انقلاب است

تهران (پانا) - جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه معمار آینده جامعه اسلامی آموزش و پرورش است، گفت آموزش و پرورش نقش تعیین کننده‌ در جنگ شناختی دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
معمار آینده جامعه اسلامی آموزش و پرورش است

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده روز سه‌شنبه در دومین یادواره شهدای فرهنگیان، گفت: انقلاب ما یک معجزه قرن بود اما مهم تر از آن استمرار آن است. در طول این چهل سال با تمام فتنه‌هایی که استکبار جهانی ایجاد کرد، انقلاب همچنان مقتدر باقی ماند و روز به روز اندیشه‌های انقلاب خارج از مرزها گسترش یافت و ملت‌ها را بیدار کرد. به همین دلیل استمرار انقلاب معجزه‌ای بزرگتر از بروز انقلاب است.

وی بیان کرد: شهدای فرهنگیان دارای ویژگی‌های خاصی بودند به این دلیل که آنها به طور واقعی در دو جبهه یکی در انتقال علم و دانش و دیگری حضور در جبهه جنگ و جنگیدن در مقابل تهدیدات چه نرم و چه سخت است، حضور داشتند.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به معلمان گفت: امروز شما در متن و جبهه مقدمه جنگ هستید چرا که جنگ ما جنگ شناختی است. دشمن روی ذهن فرزندان ما کار می‌کند و شما معلمان نقش اصلی را در تسخیر دل جوانان و حفظ ارزش‌های آنها را دارید. بدانید که در چه راهی قدم گذاشته‌اید چرا که الگو و تاثیرگذار هستید چرا که فرزندان ما بیشترین ارتباط را با معلمان دارند.

نصیرزاده با بیان اینکه آموزش و پرورش در مقابل جنگ شناختی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، افزود: معمار آینده جامعه اسلامی آموزش و پرورش است. مهندسی جامعه آینده دست آموزش و پرورش و معلمان است. بنابراین مهم است که این نقش دست چه کسانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسئول باید قدر معلمان را بدانیم. باید حداقل سطح زندگی معلم بالاتر از متوسط جامعه باشد. باید کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و مطابق تلاش آنها زحمات آنها جبران شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار