رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

برگزاری اردوی تشویقی برای حائزین رتبه‌های ممتاز یا عالی در مسابقات قرآن

مشهد (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان خراسان رضوی گفت همه دانش آموزان حضور یافته در اردوی تشویقی حائز رتبه ممتاز یا عالی در مسابقات قرآن، عترت و نماز هستند.

کد مطلب: ۱۴۲۰۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی تشویقی برای حائزین  رتبه‌های ممتاز یا عالی در مسابقات قرآن

اسماعیل اصغر زاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی در افتتاحیه دومین اردوی تشویقی برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: «اداره قرآن، عترت و نماز پس از مسابقات استانی سال گذشته تصمیم گرفت جایزه برگزیدگان مسابقات را یک اردوی زیارتی در مشهد مقدس قرار دهد. دانش آموزان هم به نسبت جوایز دیگری که ما به عنوان برگزیده تقدیمشان می کردیم، راضی تر بودند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم این اردو را برای بار دوم هم برگزار کنیم.»

اصغر زاده ادامه داد: «دانش آموزان حضور یافته در اردو همگی از مقاطع متوسطه اول و دوم بوده و حائز رتبه ممتاز یا عالی در سطح استان یا شهرستان بودند.»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز افزود: «کلیات این اردو تفریحی است و به همین منظور دانش آموزان از امکانات پارک آبی استفاده کردند. همین طور بازی های درون اردوگاه ثامن الحجج مثل چوب معلق و زیپ لاین مورد استفاده قرار گرفت، ما برای دانش آموزان یک برنامه جُنگ قرآنی هم با حضور عمو باریکلا برگزار کردیم و در روز دوم اردو هم دانش آموزان مهمان حضرت رضا(ع) خواهند بود و از صبحانه متبرک هم متنعم خواهند شد.»

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار