پیام قدردانی رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی از حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی13آبان

مشهد(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی طی پیامی از حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی 13آبان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی از حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی13آبان

متن پیام سلمان حصاری به شرح زیر است:

«حضور باشکوه دانش آموزان ولایتمدار و همیشه در صحنه، در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به عنوان یکی از مهم ترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی، همگام با ملت انقلابی و استکبار ستیز ایران اسلامی نشان از درک زمان، اقتدار، بصیرت و شجاعت این عزیزان و تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان‌های بلند انقلاب دارد.

حضور پرشور و گسترده دانش آموزان عزیز همپای سایر اقشار مردم جامعه، نوید بخش استمرار حرکت به سمت تحقق منویات مقام معظم رهبری و استحکام پایگاه مردمی نهضت عظیم اسلامی است.

بی شک دانش آموزان آگاه و انقلابی، در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی، همراه با منویات مقام معظم رهبری را ضامن تداوم انقلاب اسلامی، آرمان‌های بلند نظام مقدس، پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی اهداف دشمنان انقلاب دانسته و همدلی، انسجام و وحدت را به عنوان راهبرد عزت و پیشرفت انتخاب کردند و به فضل الهی بار دیگر با خلق حماسه‌ای بزرگ، برگ زرین دیگری در لوح افتخارات انقلاب اسلامی، خلق کرده و لرزه بر اندام استکبار انداختند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از حضور حماسی مردم عزیز به ویژه دانش آموزان استان خراسان رضوی به ویژه تشکل‌های سازمان دانش آموزی در راهپیمایی باشکوه یوم الله 13 آبان تشکر کرده و از درگاه خداوند منان، اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سعادت و سربلندی همگان را مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار