مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش‌آموزان از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی همواره حضور موثری در جبهه‌های مختلف داشته‌اند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت دانش‌آموزان از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی همواره حضور موثری در خطوط مقدم جبهه‌های مختلف داشته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۱۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی همواره حضور موثری در جبهه‌های مختلف داشته‌اند

آیین نواختن زنگ استانی استکبارستیزی در دبیرستان خواجه نصیرالدین طوسی با حضور سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و نماینده معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک روز دانش آموز بیان کرد: روز دانش آموز اتفاقات زیادی را در خود جای داده و ما شاهد هستیم که در تمام خطوط مقدم جبهه های مختلف دانش آموزان ما از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی حضور موثر و به موقع داشته اند.

وی با اشاره به راهپیمایی۱۳ آبان افزود: دانش آموزان ما در روز ١٣ آبان با حضور خود به دشمن نشان می‌دهند که از حرکات دشمن تحلیل دارند و می‌دانند که اقدامات او چیست و همچنان فرزندان عزیز ایران در این روز انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می‌کنند و با تجلی حضورشان از مردم مظلوم اما مقتدر غزه حمایت می‌کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم زنگ استکبار ستیزی با اجرای نماینده دانش آموزان خراسان رضوی و مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به صدا در آمد.

دانش آموز خبرنگار: احدغایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار