حمایت از فلسطین با حضور حداکثری دانش‌آموزان در منطقه ٢ تهران

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران با اشاره به موثر بودن حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت حضور شما دانش‌آموزان در این راهپیمایی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در حمایت از دانش آموزان کشور فلسطین داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از فلسطین با حضور حداکثری دانش‌آموزان در منطقه ٢ تهران

علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢ تهران در رابطه با تاثیر حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان بر هویت شخصیتی آنها و آموخته هایی که باید به یاد داشته باشند، اظهار کرد: «قطعا حضور شما جوانان تاثیر بسیاری بر تمام برنامه هایی که استکبار جهانی برای کشور اسلامی پیش‌بینی کرده است می گذارد. مخصوصا در این ایام اخیر و اتفاقاتی که در سطح منطقه و کشورهای اسلامی افتاده است، حضور شما می تواند بسیار موثر باشد و تاثیر بسیار زیادی هم در حمایت از دانش آموزان کشور فلسطین و برخی کشور ها مثل سوریه، عراق، لبنان و ... داشته باشد.»

وی با طرح این سوال که وزارت آموزش و پرورش چه مسئولیتی در این راهپیمایی که مخصوص دانش آموزان است دارد، بیان کرد: «یکی از کارهایی که وزارت آموزش و پرورش در حال انجام آن است، زمینه سازی برای حضور است، اما خدا راشکر دانش‌آموزان ما به سطحی از آگاهی و شعور رسیده اند که حتی بدون اینکه وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی برای این موارد داشته باشد، خودشان حضور پیدا می کنند. با این‌حال نقش وزارت آموزش و پرورش صرفا بسترسازی برای حضور است.»

وی در رابطه با کمکی که دانش‌آموزان می توانند به دانش‌آموزان غزه کنند، افزود: «اولین و مهمترین کمک دانش آموزان، همین کاری است که انجام می دهید؛ یعنی اگر دانش‌آموز غزه یا فلسطین متوجه شود که پشت خودشان دانش‌آموزان دیگری هستند، هم دلگرم خواهند شد و هم اثر بسیار زیادی بر بیداری ملت می گذارد که بگویند همه ملت های اسلامی مخصوصا جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان بیدار هستند.»

دانش آموز خبرنگار : آرتمیس رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار