معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در گفت‌وگو با پانا:

جوانان با حضور در عرصه‌های مختلف ایران قوی را می‌سازند

کرج (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در حاشیه مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز از جمله گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده گفت جوانان با حضور در عرصه‌های مختلف ایران قوی را می‌سازند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جوانان با حضور در عرصه‌های مختلف ایران قوی  را می‌سازند

مرتضی ولی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «شهدا با نثار خون مطهرشان موجبات بقاع همه خوبی ها را فراهم کردند. اگر الان در کمال آرامش و آسایش و امنیت زندگی می کنیم ماه عسل جانفشانی هزاران شهید و ازخودگذشتگی ایثارگران سرافراز است.»

وی اضافه کرد: «مراسم یادواره شهدای دانش آموز که در حسینیه ثارالله کرج برگزار شد به یاد و خاطره شهید سرافراز شهید حسین فهمیده است.»

ولی پور اظهار کرد: «شهید حسین فهمیده نشان داد شجاعت، ایثار، از خودگذشتگی و مردانگی را در بین قشر جوان و نوجوان آموخت. وی همچنین به جوانان و نوجوانان یاد داد تجهیزات پیشرفته و مدرن دشمن ملاک نیست، ملاک ایمان و اعتقاد است.»

معاون استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: «جوانان و نوجوانان با مطالعه خاطرات شهید سرافراز و الگو قرار دادن شهید حسین فهمیده به راه سرافرازی خواهند رسید.»

وی در پایان عنوان کرد:« جوانان با حضور خودشان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نشان می دهند یاد و خاطره شهدا از جمله شهید محمدحسین فهمیده را گرامی می دارند و می توانند یک ایران قوی را بسازند.»

دانش آموز خبرنگار:امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار