استاندار خراسان شمالی بیان کرد؛

اتحاد مسلمانان در دنیا باید به عنوان یک هدف قرار بگیرد

بجنورد (پانا)- استاندار خراسان شمالی صبح امروز در اجلاسیه شهدای وحدت یادواره سردار شهید رجبعلی محمدزاده در محل مصلی امام خمینی (ره)بجنورد گفت: اتحاد مسلمانان در دنیا باید به عنوان یک هدف قرار بگیرد و شهیدان محمدزاده و شوشتری درصدد ایجاد این اتحاد به صورت عملیاتی در منطقه سیستان و بلوچستان بودند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد مسلمانان در دنیا باید به عنوان یک هدف قرار بگیرد

محمدرضا حسین نژاد در این اجلاسیه، شهادت شهیدان محمدزاده و شوشتری را نقطه عطف ادامه اتحاد و انسجام مسلمان ذکر کرد و افزود : شخصیت سردار شهید محمدزاده و شوشتری و نقش آفرینی آنان در منطقه سیستان و بلوچستان به گونه ای بود که این نقش را همواره استعمارگران و خواهان سلطه در ایران درصدد فاصله انداختن آن بودند .

وی گفت: شهیدان شوشتری و محمدزاده با حضور خود در میان مردم سیستان و بلوچستان و سران قبایل اهل سنت منطقه، سیاست های استکبار جهانی مبنی بر تفرقه را نقش بر آب کردند و بالاخره با شهادت خویش همراه برادران اهل سنت، شهدای وحدت شدند.

محمدرضا حسین نژاد تاکید کرد: وحدتی که شهیدان شوشتری و محمدزاده به دنبال آن بودند و اتحاد همه ی مسلمانان، باید یک هدف راهبردی برای پیشگیری از جنایات استکبار در سرزمینهای اسلامی به ویژه غزه مظلوم باشد.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: اگر جهان اسلام متحد شوند اسرائیل دیگر قادر به جولان دادن نخواهد بود لذا این اتحاد مسلمانان در دنیا باید به عنوان یک هدف قرار بگیرد .

استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیکی ۱۳ آبان روز دانش آموز نیز گفت:۱۳ آبان نقطه عطف دیگری بود چون مقارن با تبعید امام راحل و شهادت دانش آموزان است.

محمدرضا حسین نژاد افزود : امیدواریم با حضور قوی و پررنگ در ۱۳ آبان ماه ، تجدید میثاق دیگری با امام راحل و آرمان های وی داشته باشیم زیرا در این حضور ها دشمنان با مشاهده این اتحاد و انسجام تصمیم گیری های متفاوتی خواهند داشت لذا در این روز دین خود را به شهدا و امام راحل ادا خواهیم کرد.

گفتنی است، اجلاسیه بزرگداشت شهدای وحدت، یادواره ی سردار شهید محمدزاده، یادبود شهدای غزه با حضور گسترده مردم و مسئولین با پخش تصاویر صحنه هایی از حضور شهیدان شوشتری و محمدزاده در میان مردم و سران قبایل سیستان و بلوچستان و صحنه ی شهادت شهدای وحدت در انفجار تروریستی و انتحاری عنصر فریب خورده ی سرویس های جاسوسی دشمنان و همچنین صحنه هایی از دوران فرماندهی شهید محمدزاده در دفاع مقدس و توصیف زیبای شهید قاسم سلیمانی از شهیدان شوشتری، محمدزاده، برونسی و ... آغاز شد و سپس با اجرای نمایشی با موضوع همنوایی زنان و کودکان استان با زنان و کودکان مظلوم غزه ادامه یافت.

دانش آموز خبرنگار : سینا مشتاقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار