امام جمعه اردبیل:

پیشرفت‌های علمی کشور محصول نگاه جهادی و بسیجی است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت پیشرفت‌های علمی کشور مرهون نگاه جهادی و بسیجی در حوزه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی است و باید این حرکت‌ها مورد حمایت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت‌های علمی کشور محصول نگاه جهادی و بسیجی است

آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با جمعی از دانش آموزان اظهار کرد: ظرفیت‌های علمی بی‌نظیری در کشور ما در این ۴۵ سال رقم خورده و قطعاً این حرکت‌های تحولی می‌تواند زمینه‌ساز خوداتکایی و استقلال کشور در ابعاد مختلف را فراهم کند.

وی تصریح کرد: نگاه جهادی و بسیجی در بسیاری از عرصه‌ها راهگشا و مؤثر بوده و در عرصه علمی نیز زمینه پیشرفت‌های روزافزون را برای ایران اسلامی فراهم کرده است.

امام جمعه اردبیل با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان را به آراستگی علمی، تربیتی و اخلاقی فرا خواند و گفت: آموزش و پرورش باید به تربیت چهره‌های درخشان علمی همراه با اخلاق‌مداری و تربیت اسلامی افتخار کرده و زمینه پیشرفت‌های روزافزون را در جهاد علمی نسل آینده فراهم کند.

عاملی به فجایع اخیر در غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان، نوجوانان، زنان و سالخوردگان این سرزمین ارزشی اشاره کرد و افزود: دشمن قطعاً از این وحشیگری خود نتیجه و ثمره‌ای نخواهد گرفت و جبهه مقاومت پیروز میدان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم ما در ۱۳ آبان بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی که اصل و پایه آن حمایت از مظلومان بوده اظهار همراهی کرده و بیزاری خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: این کشتارها با چراغ سبز آمریکا در حال شکل‌گیری است و سکوت جوامع جهانی و بین‌المللی نیز نشانی از همراهی آنها با این جنایت‌های بی‌رحمانه است که قطعاً خون انسان‌های بیگناه زمینه نابودی سران ظالم و استکباری را فراهم می‌آورد.

عاملی بیان کرد: همه جوامع اسلامی باید حمایت خود را از مردم رنج کشیده فلسطین اعلام کرده و از حق و حقانیت آنها به شایستگی دفاع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار