استاندار بوشهر:

آموزش یکی از حیاتی‌ترین عناصر وجودی بشر است

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهردر مرکز تربیت معلم شهید رجایی برازجان با اشاره به اینکه آموزش، یکی از حیاتی‌ترین عناصر وجودی بشر است، گفت یکی از نهادهای مهم هر جامعه آموزش و پرورش است. دانشگاه تربیت معلم که از بدنه خود آموزش و پرورش است کار تربیت معلمان مورد نیاز دوره‌های مختلف تحصیلی را انجام می‌دهد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش یکی از حیاتی‌ترین عناصر وجودی بشر است

استاندار بوشهر و رئیس شورای آموزش و پرورش استان به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، معاونین فرماندار، مسئولان دانشگاه فرهنگیان و سایر مسوولان استانی و شهرستانی از دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی برازجان بازدید کردند.

استاندار بوشهر در مرکز تربیت معلم شهید رجایی برازجان با اشاره به اینکه آموزش حیاتی ترین عنصر وجودی بشر است، اظهار کرد: یکی از نهادهای مهم هر جامعه آموزش و پرورش است و دانشگاه تربیت معلم که از بدنه خود آموزش و پرورش است کار تربیت معلمان مورد نیاز دوره های مختلف تحصیلی را انجام می دهد.

احمد محمدی زاده گفت: محصول این نهاد سازمانی؛ معلمان تراز انقلاب اسلامی هستند که نقطه آغاز هر تحول آموزشی و پرورشی هستند و قادرند با دانش و مهارتی که کسب کرده اند چهره نظام آموزشی را دگرگون کرده و فضای مدارس را به فضای محبت، رشد و بالندگی روح افزا و لذت بخش مبدل کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی نیازمند معلم در تراز انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: یک معلم خوب که با رفتار و گفتار پسندیده اش دانش آموزان را خوب پرورش می‌دهد، بزرگترین خدمت را نسبت‌ به‌ اجتماع خود انجام می دهد و برعکس یک معلم بداخلاق و بدرفتار و منحرف که با رفتار بد خود، دانش آموزان را به انحراف و تباهی می کشد بزرگ ترین خیانت را نسبت به‌ اجتماع‌ مرتکب می شود.

رییس شورای آموزش و پرورش با اشاره اینکه این دانشگاه فعلاً ۸۰ دانشجو دارد که تا ترم آینده به ۱۲۰ نفر خواهد رسید، ادامه داد: با توجه به افزایش سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان و باتوجه به پتانسیل های خوب موجود در دشتستان نیاز به این شد که دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی برازجان بعد از بیست سال مجدداً فعالیت خود را آغاز کند و باید با همت همه مسئولان استان و شهرستان سعی شود که سال آینده این ظرفیت به ۲۰۰ نفر افزایش یابد.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار