رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر عنوان کرد

راه‌اندازی ٢ رشته جدید در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر / فیلم

بوشهر(پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهراز افزایش رشته‌های تحصیلی دانشجو معلمان در این دانشگاه خبر داد و گفت رشته‌های الهیات، معارف اسلامی و امور تربیتی امسال به مجموعه رشته‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهراضافه خواهد شد .

کد مطلب: ۱۳۹۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی ٢ رشته جدید در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر / فیلم

رضا درویشی ضمن تبریک روز خبرنگار در گفتگو با پانا اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یک دانشگاه راهبردی نظام است. دانشگاهی است که وظیفه تعلیم و تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی را دارد . با نگاه ویژه ای که امروزه مقام معظم رهبری که به دانشگاه فرهنگیان دارد و در فرمایشات تاکید دارند که آنچه در این دانشگاه هزینه می شود برای نسل های آینده یک سرمایه گذاری است .

درویشی گفت: در همین راستا هم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نقش های بسیار خوبی داشتند که بین دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور و در سال گذشته بین سی و یک دانشگاه کشور، دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مقام اول در رهنامه چهل ماده ای کسب کردند که در بین دانشگاه های فرهنگیان خود بی نظیر بود .

وی افزود: این رهنامه در حوزه های مختلفی شامل می شد . رهنامه 40 ماده ای است و 123 زیر شاخه دارد. امسال هم تلاش می کنیم که انشالله برنامه های که در حوزه های مختلفی داریم تکرار بشود و جایگاه بهتری دانشگاه کسب کند.

درویشی تصریح کرد: امسال پذیرش 311 دانشجو معلم که 180 نفر در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی و 131 نفر در دانشگاه پردیس بنت الهدی صدر بوشهر است که دو رشته جدید الهیات و معارف اسلامی و رشته امور تربیتی به مجموعه رشته های دانشگاه اضافه خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: برای سال تحصیلی جدید هم اعضای هیات علمی دانشگاه دو برابر افزایش خواهد یافت .

خبرنگار : علیرضا ایزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار