معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل خبر داد؛

بهره‌مندی ۸۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی از بسته‌های تحصیلی

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل گفت با یاری نیکوکاران هشت هزار و ۶۲۰ بسته تحصیلی شامل کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی ۸۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی از بسته‌های تحصیلی

جلیل قدیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: پویش «فصل مهر» در آستانه مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل برگزار شد تا در قالب این پویش شاهد مشارکت خیران و آحاد مردم در کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت باشیم.

وی به مشارکت گسترده نیکوکاران در قالب جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: در قالب این جشن و با همراهی آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری، صدا و سیما، دانش‌آموزان نوع‌دوست و نیکوکاران این استان تلاش کردیم مشکلات تحصیلی ۱۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت را برطرف کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۲۱۸ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها برپا شده بود، تصریح کرد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان در طول جشن عاطفه‌ها بیش از ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند تا دانش‌آموزان بی‌بضاعت بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر راهی مدرسه شوند.

قدیمی افزود: هشت هزار و ۶۲۰ بسته تحصیلی شامل کیف، کفش، لوازم‌التحریر و… نیز در بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد تا در کنار سایر همنوعان خود به تحصیل بپردازند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل در برگزاری جشن عاطفه‌ها جریان‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در قالب جشن عاطفه‌ها از اول مراحل زندگی خود با مهربانی و نوع‌دوستی آشنا شده و مشق مهربانی می‌کنند تا همواره به همکلاسی و همنوعان نیازمند خود کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یادآور شد: امیدواریم با این اقدامات و فعالیت‌ها بتوانیم جریان خیر و احسان را در جامعه توسعه و ترویج داده و زمینه همراهی بیشتری را در بین اقشار مختلف مردم شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار