برپایی ۲۱۸ پایگاه جشن عاطفه‌ها در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل از برپایی ۲۱۸ پایگاه ثابت و سیار در قالب جشن عاطفه‌ها در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ۲۱۸ پایگاه جشن عاطفه‌ها در اردبیل

جلیل قدیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل در جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها که در محل سازمان دانش آموزی این استان برگزار شد،اظهار کرد: ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در قالب این پایگاه به صورت محله‌محور اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند تا در قالب جشن عاطفه‌ها این کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع شود.

وی افزود: تا آخر هفته در معابر عمومی شهرها کار جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، ۳۱ شهریورماه نیز جلوی مصلی نماز جمعه اردبیل همکاران در قالب این پایگاه‌ها مستقر خواهند شد تا کمک‌ها را جمع‌آوری کنند.

قدیمی تصریح کرد: پارسال در قالب جشن عاطفه‌ها بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مساعدت مردمی جمع‌آوری شد تا تقدیم خانواده‌های نیازمند شود.

وی گفت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت خیران خارج از استان و اردبیلی‌های مقیم تهران بتوانیم بیش از ۱۲ میلیارد تومان منابع را در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: پویش «فصل مهر» فرصتی را فراهم کرده تا از ظرفیت نهادهای غیردولتی و تشکل‌های مردمی استفاده کنیم تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت به شکل درست و صحیح رفع شود.

علی نعیمی ، مدیرسازمان دانش آموزی استان هم ضمن اعلام آمادگی این سازمان جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن گفت: چهارم مهرماه این جشن در کلیه مدارس این استان با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش و اداره کل کمیته امداد این استان برگزار خواهد شد تا کودکان و خانواده‌های آنها کمک‌های خود را برای مساعدت به دانش‌آموزان نیازمند انجام دهند.

وی افزود: این مراسم به صورت نمادین در مجتمع آموزشی شهید قاسم سلیمانی (آموزشگاه حیات طیبه اردبیل) برگزار می‌شود تا با همراهی مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان کمک‌های جمع‌آوری شده در آموزشگاه‌های استان تقدیم اولیای دانش‌آموزان نیازمند شده تا در آستانه سال تحصیلی شرایط مطلوبی را در رفع نیاز دانش‌آموزان اعم از کیف، کفش و لوازم‌التحریر را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار