مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل :

1300 دانش‌آموز اردبیلی از برنامه حمایتی جشن عاطفه‌ها در اردبیل بهره‌مند می‌شوند

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 28 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند که یک هزار و 300 نفر آن دانش‌آموز هستند که از برنامه حمایتی حشن عاطفه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

کد مطلب: ۸۶۰۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
1300 دانش‌آموز اردبیلی از برنامه حمایتی جشن عاطفه‌ها در اردبیل بهره‌مند می‌شوند

حسین دشتی در جلسه تشریح وضعیت برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در اردبیل اظهار داشت : مرحله دوم جشن عاطفه ها خوشبختانه با استقبال پرشور خیران و مسئولان برگزار شد و شاهد برگزاری این جشن به شکل باشکوه و منظم بودیم .

مدیرکل کمیته امداد استان گفت : در حال حاضر 28 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند که یک هزار و 300 نفر آن دانش آموز هستند که از برنامه حمایتی حشن عاطفه ها بهره مند خواهند شد و در این راستا 170 هزار پاکت عاطفه ها از دانش آموزان جمع آوری شد که انتظار می رود کمک های دانش آموزان نسبت به سال گذشته افزایش یابد .

دشتی تصریح کرد : یک میلیارد و 900 میلیون تومان کمک های نقدی در قالب مرحله نخست جشن عاطفه ها جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است و لوازم مورد نیاز دانش آموزان نیز تامین شده است تا مشکلی در این زمینه باقی نماند و بتوانیم مشکلات دانش آموزان نیازمند استان را برطرف و در راستای فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل آنان گام برداریم .

وی بیان کرد : کمک خیران و همنوع دوستان اردبیلی هر سال گسترده تر و پررنگ تر از گذشته به چشم می خورد که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم روزی برسد که در استان هیچ نیازمندی به دلیل نیازش از تحصیل باز نماند و بتواند راه رسیدن به پیشرفت و ترقی را در جامعه هموار کرده و در عرصه های علمی به موفقیت همه جانبه دست یابد که این مسئله بسیار حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه واقع شود .

مدیرکل کمیته امداد استان گفت : در پنج ماهه نخست امسال بیش از 12 میلیارد تومان تسهیلات توسط کمیته امداد پرداخت و 12 میلیارد تومان نیز خدمات بلاعوض ارائه شده است و تلاش بر این است که بتوانیم خانواده های نیازمند استان را از چرخه حمایتی خارج کرده و برای کمک رسانی به خانواده ها به شکل مطلوب عمل کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار