جشن عاطفه‌ها در ۱۲۰۰ مدرسه اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل گفت: جشن عاطفه‌ها از اول مهر ماه در یک هزار و ۲۰۰ مدرسه استان اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۹۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها در ۱۲۰۰ مدرسه اردبیل برگزار می‌شود

صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در سطح استان اردبیل با ۲۱۲ پایگاه ثابت و سیار شروع شده است و مرحله دوم این جشن نیز از اول مهر ماه در یک هزار و ۲۰۰ مدرسه استان شروع و تا اواسط مهر ماه در مدارس ادامه خواهد داشت.

او افزود: تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان ۶ هزار و ۲۰۰ نفر است که چشم انتظار کمک‌های مردم استان در جشن عاطفه‌ها هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: در سال گذشته ۱۷۰ هزار پاکت جهت جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها توزیع شده بود که در سال‌جاری این تعداد به ۲۰ هزار پاکت می‌رسد.

توحیدی میزان جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی را در جشن عاطفه‌های سال گذشته در ۸۰۰ مدرسه استان بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی در همان مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت مدارس تقسیم می‌شود.

او با اشاره به فعالیت ۶۵ مرکز نیکوکاری در استان ، تأکید کرد: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری جمع‌آوری کمک‌های خیرین محلات و توزیع این کمک‌ها در بین نیازمندان همان محله است که در سال گذشته در مراکز نیکوکاری استان ۱۴ میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تصریح کرد: طرح «نان مهربانی» در ۵۰ نانوایی استان در راستای مشارکت خیرین در تهیه نان مورد نیاز نیازمندان محلات استان در حال اجرا می‌باشد.

توحیدی گفت: در سال تحصیلی گذشته با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری استان، هزینه تهیه لوازم‌التحریر، کتب درسی، ایاب و ذهاب یک‌ساله و هزینه تحصیل دانش‌آموزان توسط کمیته امداد استان پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار