حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان در اهدای کمک‌های مالی

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: در کنار کمک مالی به دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش حفظ کرامت انسانی و شان آنان مهمترین اصل ما در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۵۸۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حفظ کرامت انسانی دانش‌آموزان در اهدای کمک‌های مالی

احمد ناصری در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها که در کانون فرهنگی، تربیتی دخترانه عصمت ناحیه یک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما در کنار کمک به دانش‌آموزان نیازمند ارتقای فرهنگ همیاری و در بین دانش‌آموزان است، چرا که بر این اصل در سند تحول بنیادین نیز تاکید شده است.

او با اشاره به اینکه نظام تعلیم و تربیت براساس سند تحول بنیادین مکلف شده تا به تربیت اعتقادی و اخلاقی دانش‌آموزان نیز اهتمام کند، خاطرنشان کرد: مجموع تلاش ما در آموزش و پرورش رشد و اعتلای ابعاد شخصیتی و همنوع‌دوستی دانش‌آموزان است که برگزاری جشن عاطفه‌ها یکی از گام‌های اساسی در این حوزه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با قدردانی از همکاری کمیته امداد استان در برگزاری این جشن با محوریت مدارس و جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان گفت: ما در کنار اهدای کمک‌های مالی به دانش‌آموزان بر حفظ کرامت انسانی و شان و جایگاه این افراد نیز تاکید داریم.

ناصری افزود: ما در آموزش و پرورش معتقدیم همه دانش‌آموزان باید از امکانات برابری آموزشی و تحصیلی بهره‌مند شده و در کنار آن به تقویت ابعاد مادی این دانش‌آموزان برای بهره‌وری بهتر و تحصیل مناسب‌تر اهتمام داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز اظهار کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار اردبیلی ۶۵ درصد افزایش داشته است که نشان می‌دهد شرایط سخت اقتصادی تاثیری بر انجام امور خیر ندارد.

حسین دشتی تصریح کرد:در سال‌جاری برای ۶۸۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل لوازم‌التحریر و کیف مدرسه قبل از آغاز سال‌تحصیلی تهیه و در بین آنان توزیع شد.

او گفت:‌دستگاه‌های حمایتی، موسسات خیریه و نیکوکاران استان اردبیل در انجام امورات خیر همواره پیشتاز بوده که امروز نیز با برگزاری جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند شناسایی‌شده توسط آموزش و پرورش مساعدت‌هایی صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار