مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

معلمان تربیت بدنی در زنگ ورزش، شور و نشاط فوق العاده‌ای را در میان دانش‌آموزان خلق می‌کنند

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت معلمان تربیت بدنی در انجام فعالیت‌های ورزشی در زنگ ورزش،شور و نشاط فوق العاده‌ای را در میان دانش‌آموزان خلق می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان تربیت بدنی در زنگ ورزش، شور و نشاط فوق العاده‌ای را در میان دانش‌آموزان خلق می‌کنند

سلمان محمدی، در کارگاه آموزشی ویژه معلمان تربیت بدنی ناحیه یک کرمانشاه که در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد، تربیت تمام‌ساحتی در ابعاد مختلف را زمینه‌ساز شکوفایی دانش‌آموزانی با هویت ایرانی - اسلامی دانست و افزود: نقش و تاثیرگذاری معلم ورزش در آموزش و تربیت دانش‌آموزان مثال زدنی است، چون شما معلمان ورزش هستید و ایمان، نظم، قهرمانی، پرورش و توسعه روح پهلوانی در میان نسل نوجوان و جوان را امروز نهادینه می کنید.

محمدی، از معلمان تربیت بدنی ناحیه یک درخواست کرد که فعالیت‌های ورزش صبحگاهی، انجام بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ورزشی درون مدرسه ای را به روایت تصویر و فیلم بکشند تا صداوسیمای استان آنها را پخش کند، مردم و مخاطبین جامعه شاهد و متوجه این شور و نشاط و هیجانات دانش آموزان در درون مدارس شوند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: مولفه ساحت تربیت زیستی و بدنی در سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت، زمینه‌ساز باورهای اعتقادی، اخلاقی، تقویت قوای جسمی و روانی، مبارزه با ضعف و بیماری، احترام به طبعیت را در دانش آموزان نهادینه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار