افتتاح«حیاط پویا» در مدارس آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- حیاط ورزش و حیاط پویا در دبستان دخترانه حضرت معصومه (س) ناحیه ۴تبریز به صورت متمرکز استانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح«حیاط پویا» در مدارس آذربایجان شرقی

در این مراسم پرویز هادی عضو شورای شهر تبریز از تخصیص هزار میلیارد تومان در حوزه ورزش برای شهر تبریز خبر داد و گفت: آموزش و پرورش با جمعیت بالایی که دارد مهم ترین مکان برای ترویج ورزش است.
رئیس کمسیون ورزش شورای شهر تبریز اظهارداشت: شهرداری تلاش خواهد کرد در زمینه ورزش با آموزش و پرورش همکاری بیشتری داشته باشد.

شهردار منطقه ۲ تبریز هم سلامت را نماد ارزشمندی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم دانش آموزان را به سمت و سوی ورزش سوق دهیم.

غفار پورشریف نیز در این برنامه گفت: بدون مشارکت اقشار جامعه و دستگاه های اجرایی جریان تعلیم و تربیت با مشکل مواجه می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴تبریز امنیت و سلامت را دو نعمت ارزشمند الهی عنوان و خاطرنشان کرد: عقل سالم در بدن سالم است و ورزش یکی از راه های تضمین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان است.

وی گفت: طرح حیاط پویا درصدد است تا از طریق اقدامات تحرک آفرین به ارتقای سطح سلامت و شادابی دانش آموزان کمک کند.

گفتنی است در طرح حیاط پویا، فضا و محیط اطراف حیاط مدارس با توجه به امکانات و شرایط موجود با استفاده از روش‌های ساده مانند ترسیم اشکال و جداول، نصب تجهیزات و وسایل سبک و بی خطر، اجرای بازی‌های بومی و محلی در حداقل فضای موجود شاداب سازی شده و زمینه فعالیت دانش آموزان را در ساعات تفریح فراهم می‌آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار