مراسم بزرگداشت پدر شهید «علیرضا بنی حسن» در قم برگزار شد

قم (پانا) - مراسم بزرگداشت پدر شهید «علیرضا بنی حسن» از شهدای ارتش، با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا و جمعی از فرهنگیان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت پدر شهید «علیرضا بنی حسن» در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم اسدالله بنی حسن، پدر شهید ارتش «علیرضا بنی حسن» از شهدای ارتش در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

در مراسم فوق، مسئولانی از استانداری، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و فرماندهان و کارکنان یگان های ارتش مستقر در قم و نیز جمعی از معلمان و دانش آموزان مدارس معلم، آیت الله بهاءالدینی و حضرت معصومه(س) حضور داشتند.

پیکر مرحوم بنی حسن پس از تشییع در قطعه ایثارگران گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم بخاک سپرده شد.

شهید علیرضا بنی‌حسن متولد اول مهر سال ۱۳۳۶ در سلفچگان قم بود. خانواده شهید به‌دلیل شغل نظامی پدر از همان کودکی به قم نقل مکان کردند و وی تحصیلات خود را تا سطح متوسطه در قم به اتمام رسانید.

علیرضا در تاریخ ۱۵ دی سال ۱۳۵۵ جذب ارتش شد و تحصیلات نظامی خود را در دانشکده ارتش آغاز کرد و پس از اتمام تحصیلات، خدمت خود را در نقاط مختلف کشور ادامه داد.

علیرضا بنی‌حسن به‌عنوان فرمانده گروهان سوم زرهی گردان ۲۴۲ لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهداء (ع) در منطقه «نهرعنبر» از توابع بخش «موسیان» شهرستان «دهلران» در استان ایلام مشغول خدمت بود که در تاریخ هشتم تیر سال ۱۳۶۷ بر اثر ترکش خمپاره دشمن به شهادت رسید.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار