پیکر خیّر مدرسه‌ساز «سید محمود برقعی» در قم خاکسپاری شد

قم(پانا)- پیکر مرحوم سید محمود برقعی از خیرین مدرسه ساز و پدر بزرگوار دانش آموز شهید سید مهدی برقعی، عصر امروز در قم تشییع و در جوار مزار فرزندش در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیکر خیّر مدرسه‌ساز «سید محمود برقعی» در قم خاکسپاری شد

مراسم تشییع مرحوم «سید محمود برقعی» خیر مدرسه ساز و پدر دانش آموز بسیجی شهید سید مهدی برقعی عصر امروز از مسجد شهید سید مصطفی خمینی(ره) تا گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

پیکر مرحوم برقعی پس از اقامه نماز توسط آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ذکر توسل تشییع کنندگان به سیدالشهدا(ع) در نوزدهمین روز از ماه محرم، در جوار مزار فرزندش به خاک سپرده شد.

مرحوم برقعی از بازنشستگان بانک ملی و از خیرین مدرسه ساز استان و کشور قم بود؛ در مراسم تشییع و خاکسپاری وی، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش قم، پیشکسوتان دفاع مقدس، فرهنگیان و خانواده های معظم شهدا و سایر قشرهای مردم قم حضور داشتند.

دانش آموز شهید سید مهدی برقعی در دوم دی ماه سال 1346 مصادف با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در قم به دنیا آمد؛ وی از سال دوم دبیرستان مرتب به جبهه اعزام می شد.

سید مهدی دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه امیر کبیر و دوران دبیرستان را در دبیرستان امام صادق(ع) گذراند و مسئولیت بسیج دانش آموزی دبیرستان را نیز بر عهده داشت.

وی همرزم، دوست و همکلاسی شهیدان حمید آوری، حمید اصفهانیان و حمید آذرپناهی بود که هر چهار نفر به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

شهید سید مهدی برقعی سرانجام 30 آبان سال62 هنگامی که 16 سال سن داشت و در عملیات والفجر چهار به عنوان امدادگر رزمی با دشمن مبارزه می کرد، بر اثر اصابت ترکش به پا به شهادت رسید.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار