امام جمعه مشهد:

حمله به مردم بی‌دفاع غزه نشانه ناتوانی رژیم صهیونیستی است

تبادکان (پانا) - امام جمعه شهر مشهد گفت رژیم صهیونیستی در میدان نبرد توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد و ابزار او حمله به مردم بی‌دفاع است.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حمله به مردم بی‌دفاع غزه نشانه ناتوانی رژیم صهیونیستی است

سید احمد علم الهدی عنوان کرد: عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین یک پیروزی را برای جبهه مقاومت رقم زد و رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد توان مقابله در برابر جبهه مقاومت را ندارد، ابزار او حمله به مردم بی‌دفاع و بمباران مراکز تجمع از جمله بیمارستان و مدرسه است.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم عنوان کرده کسانی که مورد قتل و غارت قرار گرفته‌اند خداوند به آن‌ها اجازه دفاع و وعده پیروزی می‌دهد و خداوند بر یاری رساندن به این مقاومت کنندگان تواناست و اینها کسانی هستند که از سرزمین خود به ناحق اخراج شدند و جرم آنها خداپرستی است.

وی اظهار کرد: اینها مجازند به مقاومت و راه نجات آن‌ها مقاومت است و بر اساس حکمت الهی است و اگر این مقاومت و حکمت الهی نباشد، در برابر ظلم ظالمان خداوند گروه‌های مدافع و مبارزی قرار می‌دهد تا شر آن‌ها را دفع کند و اگر این مقاومت نبود همه چیز از جمله امنیت، زندگی و مکان‌های عبادت هم از بین می‌رفتند و چیزی باقی نمی‌ماند و این دشمن رحم نمی‌کند و باید مقاومت باشد تا شر این‌ها را دفع کند.

علم الهدی تصریح کرد: مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال با حمایت‌های کشورهای غربی مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند اما مقاومت و ایستادگی کرده‌اند.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را به چشم نخواهد دید، به امید خدا شاهد سرنگونی این رژیم ستمگر و غاصب خواهیم بود.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار