رئیس فدراسیون فوتبال از ظرفیت غنی آموزش‌و‌پرورش می‌گوید؛

موتور آموزش‌وپرورش روشن شود موتور فوتبال کشور روشن خواهد شد

بسیاری از ستارگان فوتبال از المپیادها و مسابقات آموزشگاه‌ها پیراهن تیم ملی را بر تن کردند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال گفت ظرفیت آموزش و پرورش در تقویت بنیان ورزش قهرمانی کشور به‌ویژه فوتبال، غنی و مهم است و موتور آموزش و پرورش روشن شود موتور فوتبال کشور روشن خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
موتور آموزش‌وپرورش روشن شود موتور فوتبال کشور روشن خواهد شد

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با پانا درباره اعزام تیم ملی فوتبال بانوان ایران به مسابقات انتخابی المپیک پاریس اظهار داشت: حضور بانوان فوتبالیست ایران در آوردگاه انتخابی المپیک بسیار ارزشمند است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تیم ملی فوتبال بانوان ایران بازی سختی مقابل استرالیا پیش رو دارد، زیرا تیم استرالیا عنوان چهارمی جهان را یدک می‌کشد.

تاج تاکید کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای که تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در مسیر رقابت‌های انتخابی المپیک کسب کند فدراسیون از فوتبال بانوان به طور جدی حمایت می‌کند و آن را وظیفه خود می‌داند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به ظرفیت غنی آموزش و پرورش در تقویت بنیان ورزش قهرمانی کشور به ویژه فوتبال، گفت: موتور آموزش و پرورش روشن شود موتور فوتبال کشور روشن خواهد شد.

تاج با تاکید بر اهمیت برگزاری مسابقات المپیاد و استعدادهای برتر در رشته فوتبال از سوی آموزش و پرورش، اضافه کرد: اگر نگاهی به گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشیم، می‌بینیم بسیاری از بازیکنان سابق تیم ملی از المپیادها و مسابقات آموزشگاه‌ها توانستند پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه آموزش و پرورش در این رابطه اقدامات و زحمات زیادی کشیده و کارهای خوبی را انجام داده است، اظهار داشت: المپیادها و استعدادهای برتر هر چقدر دامنه وسیع‌تری داشته باشد به نفع فوتبال کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار