هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان برای حل مسایل صنعت پتروشیمی

تهران (پانا) - فراخوانی به‌منظور هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان برای حل مسایل صنعت پتروشیمی از سوی شورای عالی عتف منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان برای حل مسایل صنعت پتروشیمی

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، با هدف تحقق اهداف تفاهم‌نامه فی مابین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با شـورای عـالی علـوم، تحقیقات و فناوری، فراخوانی با هدف رفع نیازهای پژوهشی و فناورانه منتشر شد.

در این راستا دبیرخانه شورای عالی عتف با ارسال نامه‌ای به دانشگاه‌ها و پژوهشگاه در نظر دارد تا از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مرتبط با حوزه صنایع پتروشیمی که مورد نیاز را جمع‌آوری و در فرایند حمایت و پشتیبانی قرار دهد.

این مجموعه از همه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها درخواست کرد تا فهرست پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی مصوب و در حال اجرای خود را در قالب فایل پروپوزال ارسال کنند.

متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند پروپوزال‌های تایید شده خود در حوزه پتروشیمی را تا 10 آبان ماه سال جاری جهت بررسی و ارزیابی به دبیرخانه شورای عالی عتف ارسال کنند.

رساله‌ها بر اساس نتیجه ارزیابی پروپوزال و میزان ارتباط آنها با مسائل و نیازهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس جهت حمایت، انتخاب خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار