توزیع شیر در مدارس آغاز شد

فرهادی: دانش‌آموزان برای دست‌یابی به قله‌های موفقیت ابتدا باید تنی سالم داشته باشند

تهران (پانا) - آیین افتتاح توزیع شیر مدارس کشور صبح امروز برگزار و توزیع شیر به صورت رسمی در مدارس کلید خورد.‌

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع شیر در مدارس آغاز شد

‌آیین افتتاح توزیع شیر مدارس کشور صبح امروز با حضور علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، مسعود بهرامی مدیرکل اداره‌کل شهرستان‌های استان تهران و کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در مدرسه شهید امیر کمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

با برگزاری این آیین، توزیع شیر برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ ‌رسما آغاز شد و از این به بعد تمامی دانش‌آموزان ابتدایی در سراسر کشور دو نوبت در هفته شیر دریافت می‌کنند.

‌علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح توزیع شیر بین دانش‌آموزان مدارس کل کشور که در مدرسه شهید کمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد خطاب به دانش‌آموزان دبستانی گفت: شما دانش‌آموزان اگر بخواهید قوی باشید و از کشورتان دفاع کنید و اگر بخواهید خوب درس بخوانید باید اول سالم باشید و تنی سالم و قوی داشته باشید.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید شیر کامل‌ترین غذایی است که خدا برای ما انسان‌ها خلق کرده است. لذا؛ رئیس محترم جمهوری دستور دادند تا برای تمام دانش‌آموزان و کودکان در مدارس ابتدایی، شیر به صورت منظم توزیع شود و شما باید از این شیر استفاده کنید تا توانمندی و سلامت داشته باشید و درس بخوانید.

فرهادی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت افزود: برای اینکه به تمام قله‌های سیاسی، اجتماعی، علمی و... دست پیدا کنید، باید درس بخوانید و ما انتظار داریم که از همه امکاناتی که در اختیارتان قرار داده شده، استفاده کنید. رهبر معظم انقلاب نیز دانش‌آموزان و بویژه دختران را بسیار دوست دارند و برای شما دعا می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار