رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد:

توسعه زیرساخت‌ مکان‌های ویژه بانوان، از اولویت‌های دوره ششم شورای اسلامی مشهد است

مشهد(پانا)- رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت توسعه زیرساخت‌ مکان‌های ویژه بانوان، از اولویت‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه زیرساخت‌ مکان‌های ویژه بانوان، از اولویت‌های دوره ششم شورای اسلامی مشهد است

فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد در خصوص پروژه های حوزه بانوان در حاشیه شهر گفت: یکی از اولویت‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد، توسعه زیرساخت‌ها مکان‌های ویژه بانوان به خصوص درحاشیه شهر است.

وی بیان کرد: در این راستا، دو افتتاحیه در منطقه۴ خواهیم داشت که شامل استخر شهید قربانی دارای بخش ویژه بانوان، سالن بدنسازی، سالن تشکی و سالن ورزشی شهربانو در محله میثم است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد افزود: اولویت دیگر ما، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و فضای پارک ویژه بانوان است که در این زمینه نیز پارک بانوان بوستان بسیج در منطقه۴ با مساحت ۳هکتار پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سلیمی خاطرنشان کرد: علاوه بر بعد سخت افزاری، در ابعاد نرم افزاری نیز برنامه‌هایی پیش بینی شده است که از جمله آن‌ می‌توان به طرح ترنم زندگی اشاره کرد. در این طرح دوره‌های مشاوره خانواده به صورت رایگان در مساجد حاشیه شهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح دیگر، باشگاه اجتماعی باهم است که برای زوج‌های جوان که تازه ازدواج کرده‌اند برنامه ریزی شده است.

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از برنامه‌های جدیدی که درحال پیگیری برای اجرای آن هستیم، اتوبوس سلامت با هدف غربالگری سرطان‌های ویژه بانوان درحاشیه شهر است.

سلیمی تصریح کرد: متاسفانه باتوجه به گسترش زیاد سرطان ویژه بانوان در مشهد، با همکاری گروه خیرین، این اتوبوس مجهز به دستگاه‌های ماموگرافی و سونوگرافی در مناطق حاشیه مستقر می‌شود؛ زیرا تشخیص زودهنگام این بیماری در پیشگیری و هزینه‌های درمان آن موثر است.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار