عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

دختران توانمند ایرانی، سازندگان نسل آینده هستند

مشهد(پانا)- عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت دختران توانمند ایرانی، سازندگان نسل آینده هستند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دختران توانمند ایرانی، سازندگان نسل آینده هستند

فاطمه سلیمی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه برگزاری اولین جشنواره بین المللی رسانه خورشید گفت: راه شیرین ابوعاقله، برای زنانی که به دنبال حقیقت هستند ادامه دارد. یک روز شیرین ابوعاقله روایت واقعی را انجام داد و امروز ما می‌خواهیم روایتگر چهره زن مسلمان و توانمند ایرانی باشیم. ما به کمک شما عزیزان حاضر در اینجا از کشورهای مختلف و کشور ایران، می خواهیم نشان دهنده حضور پررنگ زنان در کنار نقش مادری و خواهری در فعالیت های اجتماعی باشیم.

وی عنوان کرد: در شهر مشهد که شهری بین المللی نیز است، مهمان‌ها از کشورهای مختلف گردهم آمدند تا زنان و دختران قهرمان جامعه همچون حنانه سادات صالحی رتبه 5 کنکور، زهرا عشاق گوینده و خانم امیری مادر دختران بدون خانواده و سایر بانوان فرهیخته علمی و ورزشی را بهتر بشناسند.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه‌ها، فرهیختگان علمی، ورزشی و پزشکی چهره واقعی زن ایرانی هستند و برای دیده شدن، به فکر و علم‌شان احتیاج دارند.

سلیمی افزود: دختران توانمند ایرانی، سازندگان نسل آینده هستند. زنانی که در طول تاریخ استوار هستند و غیور مردان را تربیت کرده اند، زنان واقعی ایران زمین هستند. این زنان از گذشته تا به امروز در جامعه حضور دارند و براساس فکر، گفتمان و نگاهشان شناخته می‌شوند.

وی با تاکید بر رویکرد شورای ششم در مورد جایگاه زنان اظهار داشت: در این دوره ما برای زنان ایرانی جایگاه ویژه ای قائل هستیم‌. در این دوره مدیریت شهری تلاش کردیم در قالب کمیسیون بانوان و خانواده به مسائل زن و خانواده توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای بانوان باشیم و بتوانیم نقش خود را برای داشتن جهانی بهتر و بستر سازی ظهور منجی عالم بشریت و برقرای عدالت بیش از پیش ایفا کنیم و شعار زنان روشنگری می‌کنند را به معنی واقعی کلمه معنا بخشیم.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار