معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد:

رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی منصوب شد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از انتصاب رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی منصوب شد

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه ریاست سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: از زحمات رئیس اسبق سازمان دانش آموزی، جناب رضازاده تقدیر و تشکر می کنم که برنامه های بسیار خوبی را در سطح استان اجرا کردند که باعث شد استان خراسان رضوی در بین چهار استان برتر در زمینه فعالیت های پرورشی قرار گیرد. همچنین برنامه اردو زیارت اولی ها را به اجرا در آوردند که در آن چهار هزار دانش آموز به زیارت امام رئوف مشرف شدند.

مهدوی خواه ادامه داد: ما در این جلسه از جناب آقای رضازاده تشکر می کنیم و از جناب سلمان حصاری، به عنوان رئیس جدید سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی می خواهیم که برنامه های پرورشی را مانند قبل پرقدرت ادامه بدهند و آن را گسترش دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: آقای حصاری سابقه پرورشی بسیار درخشنده ای در شهرستان‌های زبرخان و نیشابور داشتند. ایشان در اوایل کار به عنوان مربی پرورشی در مدارس حضور پیدا کردند؛ بعد هم به کارشناس و بعد کارشناس مسئول فرهنگی و هنری فعالیت خود را ادامه دادند و سرانجام هم به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش نیشابور منصوب شدند. نتیجه سال ها مرارت و تلاش آقای حصاری هم به سازمان دانش آموزی ختم شد.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار