در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی عنوان شد:

اساتید دانشگاه‌ها درجهاد تبیین فعال باشند

بیرجند (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اساتید دانشگاه‌ها در موضوع جهاد تبیین فعال باشند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اساتید دانشگاه‌ها درجهاد تبیین فعال باشند

سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان که با حضور مجتبی سلطانی احمدی، معاون حقوقی،مجلس و امور هماهنگی استان‌های دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد، بیان کرد: این تکلیف همه اساتید، مدیران و مسئولین است که در جلساتی که برگزار می‌کنند موضوع جهاد تبیین را دنبال کنند.

وی با ذکر این نکته که اگر الان جوانی راه مطالبه‌گری را با آمدن به کف خیابان می‌داند این است که ما کم کاری کرده‌ایم، متذکر شد: خیلی از اوقات بسیاری از مسائل برای جوانان تبیین نمی‌ شود و آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، بنابراین ما باید با جهاد تبیین این مسئله را رفع کنیم.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه الان امپراتوری رسانه ای، تفکر و اندیشه جوانان ما را به دست گرفته و مدیریت می‌کند، تصریح کرد: بخشی از این اتفاق به کوتاهی ما برمی گردد که نتوانسته‌ایم تولید محتوای مطلوبی برای جوان داشته باشیم، بنابراین این انتظار از اساتید و دانشگاهیان وجود دارد که تاثیرگذارتر از قبل در مقابله با این هجمه‌ها ورود کنند.

طالبی با اشاره به اینکه قشر جوان و دانشجو از اساتید، معلمان و فرهیختگان حرف شنوی بهتری دارند، گفت: یقین بدانید که اگر مسایل را مستدل و به صورت علمی برای جوانان توضیح بدهیم، مطمئناً قانع شده و حتی متحول خواهند شد.

به گفته وی؛ برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت می تواند در پاسخ به شبهات جوانان درخصوص تعالی کشور مؤثر باشد.

معاون استاندار با تأکید بر تلاش های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب دشمنان نظام انقلاب اسلامی در اتاق‌های فکرشان بررسی‌ها و تحقیقات زیادی انجام داده بودند و حاصل آن این شده بود که اگر نظام جمهوری اسلامی ایران به حیات خود ادامه دهد روحیات استکبارستیزی گسترش پیدا خواهد کرد و دستشان از منابع غنی کشور ایران از جهات مختلف کوتاه خواهد شد.

طالبی با تشریح اقدامات براندازانه دشمنان تصریح کرد: مردم ما با دست خالی مقابل این خدعه ها ایستادند و به توفیقات زیادی دست یافتند.

وی تأکید کرد: اگر دشمن هنوز نتوانسته به اهداف خود دست یابد و کوچکترین تعرضی به میهن اسلامی ایران داشته باشد را مدیون بصیرت مردم، جوانان، نخبگان و... هستیم که تحریم ها را جدی نگرفتند و با دست خالی کاری کردند که ایران در سطح بین المللی و در همه حوزه ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار