افتتاح دبستان ۶کلاسه درنوغاب هندوالان

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افتتاح دبستان ۶ کلاسه خیرساز محمد حسن عطایی در روستای نوغاب هندوالان شهرستان درمیان با حضور استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبستان ۶کلاسه درنوغاب هندوالان

سید علیرضا موسوی نژاد، در آیین بهره برداری از مدرسه خیرساز نوغاب هندوالان، تصریح کرد: آموزشگاه محمدحسن عطایی نوغاب شهرستان درمیان در زمینی به مساحت ۳هزار و ۲۴۶ مترمربع و زیربنای ۷۴۶ مترمربع، با اعتبار ۴ میلیارد تومان احداث شده و صبح امروز به بهره برداری رسید.

وی، با اشاره به مشارکت خیر نیکوکار، محمدحسن عطایی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در احداث و تکمیل این طرح آموزشی، پرورشی و تربیتی، عنوان کرد: علاوه بر احداث ساختمان اداری، آموزشی و پرورشی برای استفاده هر چه بهتر دانش آموزان دختر و پسر ابتدایی این روستا، ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع از زمین این آموزشگاه محوطه سازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به دیوارکشی محیط این آموزشگاه به طول ۳۰۰ متر و به منظور حراست و تأمین امنیت جسمی نوباوگان مرزنشین در محیط مقدس مدرسه، اذعان کرد: بیش از ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر مرزنشین دوره اول ابتدایی روستای نوغاب هندوالان شهرستان درمیان از نعمت فضای آموزشی، پرورشی و تربیتی استاندارد برخوردار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار