معاونت سیاسی استاندار خراسان‌رضوی:

باید نسل جوان را از پیشرفت‌های کشور آگاه کنیم

کاشمر (پانا) - معاون استاندار خراسان‌رضوی عنوان کرد کارگزاران نظام اسلامی باید درست و خوب کار کنند و نسل جوان را از پیشرفت‌های کشور آگاه کنند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
باید نسل جوان را از پیشرفت‌های کشور آگاه کنیم

سید هادی طباطبایی، معاون استاندار خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کوهسرخ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به بیان پیشرفت های نظامی و امنیتی کشور از زمان انقلاب پرداخت و عنوان کرد: مشکل ما جهاد تبیینی است که حضرت آقا اشاره می‌کنند، متاسفانه دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا آینده ایران را تیره و تار نشان دهد و مردم را دلسرد کند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از نتایج و دستاورد های انقلاب مطلع نکنند، متاسفانه حاکمیت فضای مجازی و پلتفرم ها جامعه ما را از آنچه که به دست آورده است غافل می‌کند. این وظیفه همه ما است به عنوان کارگزاران نظام اسلامی درست و خوب کار کنیم و این انتظار ولی ما از ماست.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در آخر به اهمیت انتخابات آینده تاکید بسیار کرد و گفت: این اولین انتخابات است که بعد از ناآرامی‌های سراسری برگزار می‌شود و دشمنان امید زیادی به تاثیرگذاری شبکه های ماهواره ای و مجازی دارند. مردم ما بصیرت کافی در خصوص انتخاب اصلح دارند و این وظیفه ماست که از تبلیغ سو دشمن مبنی بر مایوس کردن مردم از شرکت در انتخابات‌ آینده و نظام جمهوری اسلامی جلوگیری کنیم.

خبرنگار دانش آموز: کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار