جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

پیشرفت های امروز کشور به واسطه فرهنگ دفاع مقدس بدست آمده است

زاهدان (پانا) - جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد پیشرفت های کنونی کشور در عرصه های مختلف نظامی، علمی، اقتصادی به واسطه فرهنگ دفاع مقدس مسیر شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت های امروز کشور به واسطه فرهنگ دفاع مقدس بدست آمده است

سردار آبسالان امروز در مراسم زنگ ایثار و مقاومت اظهار کرد: جنگ هیچگاه مقدس نیست، اما در جنگ ۸ ساله تحمیلی عراق علیه ایران که رزمندگان ما جانانه و با کمترین تجهیزات از مرز و بوم این کشور دفاع کردند، جا دارد که واژه مقدس را برای این دفاع به کار برد.
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: این دفاع مقدس به فرهنگی تبدیل شده است که هر کجا از آن استفاده کردیم موفقیتی حاصل شد و هر کجا از آن فاصله گرفتیم به نتیجه نرسیدیم.
وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان نیز باید با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس خود را برای رسیدن به قله های علم و دانش آماده کنند و به اهداف کمتر از این راضی نشوند.
سردار آبسالان با بیان اینکه گرفتن مدرک تحصیلی نباید به عنوان هدف دانش آموزان تعریف شود، گفت: با تلاش و کوشش دانش آموزان می توانیم انقلاب اسلامی را به جایگاه اصلی خود که مد نظر حضرت امام خمینی (ره) بود برسانیم.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی و برقراری نظام جمهوری اسلامی نمونه ای از اسلام ناب محمدی را در جهان به نمایش گذاشت و این درست همان چیزی بود که دشمنان ایران از آن می ترسیدند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان خاطر نشان کرد: اعتقاد به همین اسلام ناب بود که سبب شد همه کشورهای قدرتمند جهان روبروی ایران اسلامی بایستند و با تمام توان در براندازی این انقلاب تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار