برگزاری همایش اقتدار فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم

قم (پانا) - همایش اقتدار فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی نمونه نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم امروز در محوطه اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش اقتدار فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم

صبحگاه مشترک و همایش اقتدار فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی نمونه نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم امروز به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، در محوطه اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با اشاره به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آموزه های فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس را ضامن امنیت و پویایی جامعه دانست و بر همدلی و انسجام بیش از پیش فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در برابر هجمه های دشمنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هر بار شکست مفتضحانه ای نصیب شان می شود، گفت: ما امروز در ششمین روز هفته دفاع مقدس اینجا جمع شده ایم تا بار دیگر بیعت خود را با فرمانده عزیز خویش و رهبر بزگوار انقلاب اسلامی تجدید کنیم.

در ادامه، مهدی کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به دسیسه کور دشمنان در جنگ سخت و نرم عنوان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی وقتی با آن همه تجهیزات و پیشتیبانی ها در جنگ سخت از رویارویی با ملت بزرگ ایران ناامید شدند، به جنگ شناختی و ادراکی روی آوردند.

وی با مقایسه آماری بین دو جنگ جهانی اول و دوم و جنگ 8 ساله تحمیلی عراق علیه ایران گفت: دوران دفاع مقدس طولانی ترین جنگ در تاریخ معاصر بود و ما در این جنگ، شاهد الطاف الهی نسبت به ملت بزرگوار ایران و نظام جمهوری اسلامی بودیم.

این مراسم با اجرای گروه سرود و عملیات راپل همراه بود؛ در پایان، میثاق نامه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی استان قم قرائت شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار