با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

افتتاح دبیرستان شبانه‌روزی طوبی با اعتبار 7 میلیارد تومان در شهرستان بافت

کرمان (پانا) - طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان دبیرستان شبانه‌روزی شش کلاسه دخترانه طوبی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در شهر بافت افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبیرستان شبانه‌روزی طوبی با اعتبار 7 میلیارد تومان در شهرستان بافت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاح دبیرستان شبانه روزی طوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس عنوان کرد: برگزاری این هفته( ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) فرصت خوبی برای تهیه و تولید محتواهای مناسب برای تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های دینی و انقلابی به نسل جوان است.

وی اظهار کرد: اوج تربیت همان بندگی خدا و بهترین الگوهای تربیتی شهدای انقلاب‌ است که باید آن را محور برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم. این کار موجب عزت، اقتدار و سعادت دنیا و آخرت می شود و همه در قبال ترویج فرهنگ ایثار مسئول هستیم.

رضایی با اشاره وجود بیش از ۱۵۵ پروژه آموزشی در استان کرمان گفت: با جذب ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تمامی پروژه های آموزشی نیمه تمام استان تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و بهره برداری می رسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر و تشکر از مدیر کل نوسازی تجهیز و مدارس استان گفت: تا پایان سال جاری بیش از یکهزار کلاس درس در استان کرمان به بهره برداری می رسد.

رضایی با بیان اینکه فضای آموزشی یکی از مهمترین ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: فضای استاندار و مطلوب نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری دارد.

رضا هدایتی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان نیز از تحویل ۷۱۳ کلاس درس در قالب ۱۴۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان در ابتدای سال تحصیلی جاری خبر داد.

وی افزود: نیمی از این کلاس‌های نوساز در مرکز استان ساخته شده و دو دهم درصد سرانه فضای آموزشی شهر کرمان را ارتقا داده است.

هدایتی بیان کرد: همچنین در مورد مدارس کانکسی گفت به جز مدارسی که برخی کلاس‌های آنها در کانکس تشکیل می‌شود هنوز چهل مدرسه مستقل کانکسی در استان وجود دارد که قرار است با ساخت و سازهای جدید در یک‌سال آینده این مدارس برچیده شوند.

دبیرستان دخترانه متوسطه اول طوبی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۸۱۸ مترمربع و اعتباری بالغ‌ بر ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی احداث ‌شده است.

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مدرسه شش کلاسه خیرساز دخترانه طوبی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در شهر بافت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار