وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

ایران قوی امروز نتیجه تلاقی علم و ایمان است

خط مقدم معلمان ‌کلاس درس است؛ باید هوشیار بود و با برنامه‌ریزی درست به سمت پیروزی حرکت کنیم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آن‌چه امروز در ایران اسلامی به‌دست آمده ماحصل تلاقی علم و ایمان است، گفت‌ اگر امروز دشمن جرات نمی‌کند تعرضی به ایران اسلامی داشته باشد، دلیلش تلاقی علم و ایمان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری و داشتن عزت نفس است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ایران قوی امروز نتیجه تلاقی علم و ایمان است

رضامراد صحرایی در همایش تجلیل از رزمندگان فرهنگی دفاع مقدس به‌مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به پیکر تازه تفحص شده یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در کنار پیکر پاک این شهید گرانقدر، کتابی پیدا شد؛ کتابی که نشان می‌داد این شهید دانش‌آموز دبیرستانی بوده است‌. تلاقی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و پیدان شدن این کتاب به این معنا است که جبهه‌ها نیز همانند مدرسه بوده است و همواره بر یادگیری تاکید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه آنچه امروز در ایران اسلامی به دست آمده ماحصل تلاقی علم و ایمان است، گفت: اگر امروز به جایی رسیدیم که دشمن جرات نمی‌کند تعرضی به سرزمین ما داشته باشد، دلیلش تلاقی علم و ایمان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری و داشتن عزت نفس است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر وقت دو عنصر ایمان و علم باهم ترکیب شوند، فضای شکست‌ناپذیری را به وجود می‌آورند، عنوان کرد: اصلی‌ترین پیام ترکیب این دو عنصر یعنی‌ رسیدن به هدف و تحقق بخشیدن به آن. امروز شکست‌ناپذیری ایران برای غرب و جهانیان اثبات شده است و دیگر خبری از تهدیدات نیست و دشمن زمین جنگ خود را تغییر داده است. امروز میدان نبرد ما با دشمن در حوزه جنگ شناختی است که دشمنان در این جنگ به‌دنبال اثرگذاری هستند.

صحرایی خاطرنشان کرد: برای شکست دشمن به همان اراده زمان دفاع مقدس نیاز داریم و معلمان همان مجاهدان جنگ حقیقی با دشمن هستند که خط مقدم‌شان کلاس درس است. باید هوشیار بود و با برنامه‌ریزی درست به سمت پیروزی حرکت کنیم ان‌شالله.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار