زنگ نماز در مدارس کشور نواخته شد

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه سراسری برنامه زنگ نماز (نواختن زنگ نماز و آغاز برگزاری نمازهای جماعت دانش‌آموزی) برگزار شد‌.

کد مطلب: ۱۴۰۷۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نماز در مدارس کشور نواخته شد

آیین افتتاحیه سراسری برنامه زنگ نماز (نواختن زنگ نماز و آغاز برگزاری نمازهای جماعت دانش‌آموزی) صبح امروز با حضور میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آمورش و پرورش در مدرسه طواف‌ و معماریان شهرستان‌های تهران برگزار شد.

میکائیل باقری در این مراسم اظهار کرد: امسال سال ویژه‌ای برای دانش‌آموزان است، چرا که آغاز سال تحصیلی با امامت حضرت ولی‌عصر (عج) مصادف شده و اتفاقی مبارک است.

وی افزود: باید نگاهی ویژه به این موضوع داشته باشیم، زیرا چنین روزی باعث وجود برکت در زندگی خواهد شد و برای دانش‌آموزانی که در صفوف نماز حاضر می‌شوند، ویژه است.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه منتظران چند نوع هستند، گفت: سه دسته منتظر داریم؛ منتظران دروغین، منتظران زبانی و منتظران واقعی و منتظر واقعی کارهای بسیاری انجام می‌دهد از جمله خواندن دعا و اقامه نماز.

باقری با بیان اینکه امامان معصوم (ع) بر اساس احادیث مهربان‌تر و دلسوزتر از پدر و مادر هستند، عنوان کرد: امام زمان(عج) حاضر و ناظر است و همواره دستمان را می‌گیرد و وظیفه ما این است که منتظر واقعی باشیم.

وی اضافه کرد: برای منتظر بودن واقعی باید امام زمان را بشناسیم و کارهایی که باعث خوشحالی ایشان می‌شود را انجام دهیم، یکی از این کارها خواندن نماز اول وقت است؛ در نتیجه سعی بر اول وقت خواندن نماز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار