مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ :

همکاری میان ارگانهای مختلف با آموزش و پرورش منطقه ۳ موجب ایجاد همدلی و پیشبرد اهداف شده است

تهران (پانا) - در حاشیه جشن بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ بر نقش موثر همکاری ارگان های مختلف با آموزش و پرورش؛ در به ثمر نشستن اهداف، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری میان ارگانهای مختلف  با آموزش و پرورش منطقه ۳ موجب ایجاد همدلی و پیشبرد اهداف شده است

سیدرضا میرزاده مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران، در نشستی صمیمی که با حضور حجت الاسلام اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و رئیس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری در دبیرستان پسرانه رازی منطقه ۳ انجام شد، گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این منطقه ارائه کرد.

میرزاده با اشاره به آمادگی مدارس منطقه۳، برای شروع سال تحصیلی و روز بازگشایی گفت: تمامی مدارس منطقه اعم از دولتی، غیردولتی و آموزشگاهها با تلاش شبانه روزی همکاران ساعی منطقه، آماده حضور دانش آموزان شده است.

وی ادامه داد: منطقه ۳ در شهر تهران جزء مناطق متوسط از لحاظ تعداد دانش آموز ، جزء ۳ منطقه برتر کشور به لحاظ آموزشی و رتبه ۲ در شهر تهران را از این لحاظ دارا است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳، با اشاره به تدوین سند سیمرغ تحول گفت: این سند بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین برای دومین سال، به صورت الکترونیک، تدوین شده و به مدارس ارسال شده است.

میرزاده با اشاره به همکاری خوب میان آموزش و پرورش و ارگان های مختلف منطقه۳ گفت: همکاری میان ارگانهای مختلف مثل شهرداری، سپاه ناحیه شهید مفتح، نیروی انتظامی و پلیس راهور با آموزش و پرورش منطقه ۳ موجب ایجاد همدلی و پیشبرد اهداف نظام شده است.

آیت الله اختری ضمن قدردانی از مدیر و سایر عوامل مجموعه آموزش و پرورش منطقه۳، در راستای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت رهنمودهایی را ارائه داد.

میرزاده با استقبال از سخنان و راهنمایی‌های رئیس شورای مجمع جهانی اهل بیت(ع) و رئیس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری، اظهار امیدواری کرد که در طول سال تحصیلی جدید از نظرات وی در جهت توسعه کیفی امر تعایم و تربیت استفاده شود.

گفتنی است در پایان این دیدار که با نواختن زنگ مهر آغاز شده بود حجت الاسلام اختری به همراه مدیر منطقه۳ و سایر میهمانان حاضر در جلسه از بخش های مختلف دبیرستان رازی منطقه ۳ بازدید بعمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار