مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران:

دانش‌آموزان در تعیین سرنوشت کشور نقش به‌سزایی دارند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران با بیان اینکه برای داشتن مدرسه قوی و ایران قوی، دانش‌آموزان باید باهمتی مضاعف تلاش کنند. نقش دانش‌آموزان را در تعیین سرنوشت کشور مهم و اساسی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در تعیین سرنوشت کشور نقش به‌سزایی دارند

آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس، همزمان با سراسر کشور، در مدارس منطقه ۴ شهر تهران و با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، مهناز اعتمادی، معاون آموزش ابتدایی، سرهنگ لطفعلی خانی فرمانده ناحیه بسیج کربلا و سرهنگ بهاری رئیس پلیس راهور ،علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه چهار،ابوطالبی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴ در دبستان پسرانه کوثر و با حضورمسئولین واعضای شورای معاونین در مدارس دیگر منطقه ۴ برگزار شد.

هادی زمانی نژاد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی با تاکید بر اهمیت پرورش دانش آموزان بر اصل اخلاقمداری و توصیه به دانش آموزان برای داشتن اخلاق نیکو اظهار کرد: اخلاق یک موضوع مهم در مدرسه است. تربیت اخلاق در مدرسه دارای نقشی بسیار مهم و ضرورتی غیرقابل انکار است که به رشد و تعالی شخصیت و روحیات دانش آموز کمک شایانی می کند. تربیت اخلاقی، آموزش رفتار درست و نادرست است. این بخش مهمی از برنامه درسی هر مدرسه است، زیرا به دانش آموزان کمک می کند تا انتخاب های خوب را بیاموزند.

وی در ادامه دانش آموزان را عامل توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت: پیشرفت بدون توجه به مدرسه اتفاق نخواهد افتاد. دانش آموزان در تعیین سرنوشت کشور نقش به سزایی دارند. همین دانش آموزان در آینده ای نزدیک می خواهند کشور را اداره کنند و در امور کشور به تربیت دانش آموزان توجه زیادی می شود، چون نسل بعدی ایران باید پاینده و سربلند باشد. پس دانش‌آموزان برای داشتن مدرسه قوی و ایران قوی باید با همتی مضاعف تلاش کنند و در این راه والدین و مسئولین باید با فراهم ساختن بستر فعالیت‌های مناسب، دانش‌آموزان را یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار